سی‌ و دومین نمایشگاه کتاب-۸۱/ دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

نگاهی واقع‌بینانه به طولانی‌ترین گروگان‌گیری قرن/ «سی و هفت سال» جدید تمرین کتاب حمید داودآبادی شد

حمید داودآبادی در جدیدترین کتاب خود «سی و هفت سال» به طولانی‌ترین گروگان‌گیری قرن پرداخته است.
کد خبر: ۳۴۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹ - 02May 2019

نگاهی واقع‌بینانه به طولانی‌ترین گروگان‌گیری قرن/ «سی و هفت سال» جدید تمرین کتاب حمید داودآبادی شدبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، انتشار شهید یکی از انتشارات تخصصی دفاع مقدس است که به طور ویژه به موضوع هشت سال دفاع مقدس و در ادامه آن جریان مدافعان حرم می‌پردازد.

این انتشارات امسال با ۳۰۰ عنوان کتاب در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا کرده است. نشر شهید کاظمی بیش از ۵۰ عنوان کتاب تازه منتشر شده در نمایشگاه عرضه کرده است.

«طلبه انقلابی» جایگاه شناسی توصیفی تحلیلی طلبه انقلابی، «غواص دریا دل» نیم نگاهی به زندگی و اوج ندگی هنرمند شهید محمدعلی معصومیان، «از اهواز تا لوهان» روزنوشت شهید مصطفی جعفرپوریان، «غواص‌ها بوی نعنا می‌دهند» به قلم حمید حسام، «عروسی لاکچری»، «هفت روز دیگر» مجموعه خاطرات شهید مدافع حرم محمدتقی سالخورده، «استاد» خرده روایت‌های زندگی استاد شهید مجید شهریاری، «راز پلاک سوخته» براساس دست‌نوشته‌ها و خاطرات شهید مدافع حرم مهدی طهماسبی از جمله آثار منتشر شده این ناشر در سال ۱۳۹۸ است.

«سی و هفت سال» آخرین کتاب منتشر شده از سوی حمید داودآبادی توسط انتشارات شهید کاظمی است که نگاهی واقع‌بینانه به طولانی‌ترین قرن اخیر که به سونوشت حاج احمد متوسلیان می‌پردازد.

حمید داودآبادی آبادی نویسنده این اثر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس گفت: این کتاب حاصل ۲۵ سال تحقیق درباره حاج احمد متوسلیان است که مطالب آن تماماً براساس مستندات به نگارش درآمده است.

وی گفت: نگاه به آینده حاج احمد متوسلیان تاکنون فقط براساس احساسات و شعار بود، اما در این کتاب آنچه سندیت دارد را به نگارش در آورده‌ام.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها