فرمانده هوانیروز کرمانشاه؛

هوانیروز در عملیات بازی‌دراز نقش مستقیمی داشت

امیر حشمت‎الله آزادی‌فر گفت: هوانیروز در دوران دفاع مقدس در بیشتر عملیات‎ها از جمله عملیات بازی‎دراز نقش مستقیم داشت.
کد خبر: ۳۴۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱ - 02May 2019
هوانیروزدر عملیات بازی دراز نقش مستقیمی در نتیجه عملیات داشتبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم خلبان «حشمت‎الله آزادی‎فر» فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز  کرمانشاه در مراسم بزرگداشت شهادت شهید علی‎اکبر شیرودی که در روستای زرین شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد اظهار داشت: همواره اتحاد سپاه و ارتش خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی بوده و نیروی سپاه پاسداران یک اعتقاد از تفکر پاک انقلابی ایران اسلامی است و تمامی نیروهای مسلح ایران مانند برادر پشت نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.
 
امیر آزادی‎فر با بیان اینکه بعد از دفاع مقدس، تهاجم فرهنگی در دستورکار دشمنان انقلاب اسلامی قرار گرفته است، گفت: ترویج ارزش‎های اسلامی و حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور مهم‌ترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی ایران است.
 
فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه با بیان اینکه هوانیروز همواره در کنار انقلاب ایران اسلامی بوده است افزود: هوانیروز در دوران دفاع مقدس در بیشتر عملیات‎ها نقش بسیاری داشته است بخصوص در عملیات بازی دراز که نقش مستقیم در نتیجه این عملیات داشت.
 
وی افزود: شهید علی اکبر شیرودی با رشادت و دلاوری خود در جریان سقوط پادگان ابوذر جریانی را بر خلاف دشمن رقم زد و از جان گذشتگی این شهید والامقام بسیار ستودنی است.
 
امیر آزادی‎فر در پایان با اشاره به اینکه هر پرواز نیروی هوایی اندیشه عزت ایرانی را به دنبال دارد، گفت: هوانیروز در تمامی شرایط پای کار انقلاب اسلامی و مردم بوده است که در زلزله و سیل نمونه‎ای از فداکاری‎های نیرو هوایی رامشاهده کردید.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار