با صدور پیامی؛

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان هفته گرامیداشت مقام معلم را تبریک گفت

سردار «مجمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان در پیامی فرا رسیدن هفته معلم رابه همه معلمان سرزمین اسلامی‌مان بخصوص شهدایی که معلمان واقعی درس ایثار و فداکاری بوده و هستند تبریک گفت.
کد خبر: ۳۴۴۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷ - 02May 2019

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان هفته گرامیداشت مقام معلم را تبریک گفت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «مجمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان در پیامی فرا رسیدن هفته معلم را به همه معلمان سرزمین اسلامی‌مان بخصوص شهدایی که معلمان واقعی درس ایثار و فداکاری بوده و هستند تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

در دین مبین اسلام و آموزه‌های دینی و همچنین تاریخ سرافراز ایران اسلامی همواره بر جایگاه و نقش ارزنده تعلیم و تربیت تاکید شده است و بوده‌اند چهرهها و اسطوره‌هایی همچون شهید راه علم و دانش استاد«مرتضی مطهری» که همیشه تاریخ با تدریس معرفت و ایمان و ایثار نام بلند ایران عزیز را بر تارک هستی بلند آوازه کردند.

آری، معلمی شغل انبیا و شهادت، عصاره آموختن از معلمانی است که فدا شدن در راه ایمان و اخلاص و اعتقادات را تدریس کرده‌اند.

هفته معلم فرصت و بهانه‌ای است که یادی کنیم از معلمان شهیدی که سنگر مدرسه را ساخته و تعطیلات‌شان را در سنگرهای مقدس نبرد گذراندند و درس معرفت را در پای تخته‌های خاکی و چوبی منتشر کردند.

معلم‌هایی که به جای قلم، اسلحه و به جای کیف، کوله پشتی و به جای میز، سنگر را برگزیدند تا نام شان تا ابد بر سر در مدارس وطن بعنوان مدرسان درس عشق و ایثار تابیدن بگیرد و نسل جوان و دانش آموز ما بدانند که بودند و هستند و خواهند بود، آموزگارانی که می روند و پای تخته ی معرفت می ایستند و درس شهادت می دهند تا من و شما در کمال آرامش درس هایمان را بخوانیم و در سنگر علم و دانش به میهن پرافتخارمان خدمت کنیم.

امیدوارم که نسل پویا و جوان ما قدر معلمان شان را بدانند و همواره یاد و خاطره معلمان شهیدشان را نیز گرامی بدارند و همواره سنگر علم و دانش را محکم و پایدار نگه دارند تا دشمنان قسم خورده این کشور همچون گذشته مایوس و سرافکنده تر از پیش راه نادانی و غفلت شان را تا رسیدن به فنا شدن بپیمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها