فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه:

فرهنگ ایثار و شهادت عامل پیشرفت انقلاب است

سردار«بهمن ریحانی» با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت عامل پیشرفت انقلاب است، گفت: تمسک به فرهنگ شهادت است که همه مشتاقان را از سراسر کشور به اینجا کشانده است و سکوی پرتاب ما و شتاب ما در تمام صحنه‌ها توسل و تمسک به همین فرهنگ بوده است.
کد خبر: ۳۴۴۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ - 03May 2019

سکوی پرتاب و شتاب ما در تمامی صحنه‌ها توسل و تمسک به فرهنگ شهید و شهادت بوده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز (جمعه) در مراسم بزرگداشت عملیات غرورآفرین بازی دراز که در محل این یادمان برگزار شد، ضمن تقدیر و خوش آمدگویی از دست‌اندرکاران و شرکت کنندگان در این مراسم اظهار داشت: 40 سال عزت و سرافرازی را با فراز و نشیب‌های زیادی پشت سر گذاشتیم؛ همه این عزت و سربلندی که امروز دشمنان ما را در همه دنیا ناراحت و عصبانی کرده بر اساس تمسک و توسل به فرهنگ ناب عاشورایی، فرهنگ دفاع مقدس، تفکر بسیج و فرهنگ عشق و شهادت است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: امروز بر اساس همین فرهنگ بوده که همه مشتاقان و زائران را سراسر کشور به اینجا کشانده است و سکوی پرتاب ما و شتاب ما در تمام صحنه‌ها توسل و تمسک به فرهنگ شهید و شهادت بوده است.

وی گفت: بحمد خدا این انقلاب و ملت سرافراز چهل ساله دوم و چهل ساله‌های صدم و هزارم را هم پشت سر خواهد گذاشت.

سردار ریحانی گفت: مقام عظمای ولایت در گام دوم انقلاب بیانیه‌ای ارزشمند و توصیه‌هایی نه فقط به لحاظ پدرانه و نصیحت بلکه یک راهبرد تاریخی برای تاریخ جدید و یک ریل گذاری جدید و ریل جدید سیاسی برای حرکت و تداوم این انقلاب بیان فرمودند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: ایشان از جوانان و جوانان در تمام عرصه‌ها صحبت فرمودند؛ اما برای ۴۰ ساله‌های بعدی انقلاب حرکت را جوانان ذکر کردند.

سردار ریحانی با بیان اینکه آن محرکه و آن مؤلفه اصلی حرکت در تمام صحنه‌ها جوانان هستند، یادآور شد: ایشان هفت توصیه مهم در این بیانیه داشتند که به دو توصیه مهم آن اشاره می‌کنم؛ اولین توصیه علم و پژوهش است. علم و پژوهش باعث ترقی ملت‌ها و جوامع شده است.

وی تصریح کرد: همانطور که ایشان فرمودند جهان استکبار به سرکردگی آمریکا با رسیدن به علم و تولید امروز به دنیا فخر می‌فروشد و به دنبال تسلط بر افکار دیگران است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: همان طور که معظم له فرمودند ما به دنبال این سوءاستفاده نیستیم؛ اما با رسیدن به علم و پژوهش و چرخه تولید و اقتصاد به حمد خدا این حرکت را ادامه خواهیم داد.

 سردار ریحانی افزود: این چنین هم شده است امروز به لحاظ پیشرفت و حرکت علمی در دنیا جایگاه یازدهم و در منطقه جایگاه اول را داریم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: توصیه دیگر ایشان اخلاق دیانت و تقوا است و این دو مصداق و مؤلفه‌ای است که جهت ما را درست نشان می‌دهد حرکت ما را بسیار سریع خواهد کرد.

وی تاکید کرد: تقوا و تعهد و انقلابی بودن از مصادیق این توصیه است و بحمد خدا ملت سربلند ایران نشان داده که این چهل سال بر اساس تقوا و مقاومت ایستادگی از خود گذشتگی در همه صحنه‌ها موفق بوده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: بخش زیادی از کسانی که امروز اینجا آمده‌اند عزیزان و زائرانی هستند که مشکلاتی در سیل و جغرافیای زندگی آنها اتفاق افتاده است؛ اما علی‌رغم این مشکلات مشتاقانه برای تمسک به این فرهنگ لبیک به این فرهنگ و لبیک به فرمایشات مقام عظمای ولایت حضور پیدا کردند.

سردار ریحانی تاکید کرد: ما تا زمانی که بر اساس این فرهنگ این اصول انقلابی بودن و در صحنه بودن باشیم ملتی سرفراز هستیم.

وی با بیان اینکه کشور ایران این 40 ساله مشکلات زیادی را پشت سر گذاشت و همه این مشکلات با بیم‌ها و امیدهای روبرو شد، گفت: ابتدا با بیم اما با سربلندی و عزت به خدا این تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن را پشت سر خواهیم گذاشت و شتاب حرکت مان پر سرعت تر خواهد شد و دشمنان ما خار و ذلیل‌تر می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها