راه اندازی پایگاه اینترنتی «عزم زیارت» ویژه زیارت آنلاین مزار شهدای مدافع حرم در قم

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم از راه اندازی پایگاه اینترنتی عزم زیارت به منظور زیارت آنلاین قبور مطهر شهدای مدافع حرم در آرامستان بهشت معصومه (س) خبر داد.
کد خبر: ۳۴۴۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ - 03May 2019

راه اندازی پایگاه اینترنتی «عزم زیارت» ویژه زیارت آنلاین مزار شهدای مدافع حرم در قمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «عبدالحمید وکیلی» در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان استان قم اظهار داشت: افتخار داریم که در آرامستان بهشت معصومه (س) میزبان شهدای گمنام و شهدای مدافع حرم هستیم و خود را خادم شهدا و خانواده معظم شهدا می‌دانیم.

وی با اشاره به اینکه در آرامستان بهشت معصومه (س) شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم را در خود جای دارد، یادآور شد: اگر شهروندان عزم زیارت قبور مطهر شهدا را داشته باشند، به صورت زنده می‌توانند هر لحظه که بخواهند قطعه شهدا را مشاهده کنند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم با اشاره به برگزاری دلنوشته به شهدای مدافع حرم بیان کرد: در این راستا هزار اثر از سراسر کشور به دست ما رسید و بیش از ۸۰ اثر برگزیده در قالب کتاب گردآوری شد.

وی از راه اندازی سایت عزم زیارت به آدرس http://azmziarat.ir خبر داد و گفت: با راه اندازی این سایت امکان زیارت آنلاین قبور مطهر شهدای مدافع حرم در آرامستان بهشت معصومه (س) مهیا شده است.

وکیلی با اشاره به اینکه عکس، وصیت نامه، زندگینامه و… شهدا در سایت بازگذاری شده است، اضافه کرد: در این سایت کاربر می‌تواند دلنوشته خود را ثبت کرده و می‌توانیم به فراخور نیاز از این دلنوشته‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها