نماینده ولی فقیه در مازندران:

پذیرش سند ۲۰۳۰ قبول بی‌هویتی و گذشتن از تمام ارزش‌های دینی است

آیت الله «نورالله طبرسی» گفت: پذیرش سند ۲۰۳۰ قبول بی‌هویتی و گذشتن از تمام ارزش‌های دینی است و از نویسندگان، معلمان و استادان می‌خواهم تا هرگز اجازه ندهند که این سند در جامعه و بویژه در نظام آموزشی راه یابد.
کد خبر: ۳۴۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ - 03May 2019

پذیرش سند ۲۰۳۰ قبول بی‌هویتی و گذشتن از تمام ارزش‌های دینی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «نورالله طبرسی» امام جمعه ساری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری نامگذاری سالروز شهادت آیت الله مطهری را به عنوان روز معلم از دستاورد‌های بزرگ جمهوری اسلامی دانست و خواهان رعایت حرمت و کرامت و بهبود وضعیت معیشتی معلمان شد.

امام جمعه ساری گفت: با توجه به اینکه برخی از روشن فکرنما‌ها گرانی و تورم را بهانه کرده و انقلاب و انقلابی بودن را به چالش می‌کشند، از معلمان می‌خواهم تا عظمت انقلاب اسلامی و برتری آن نسبت به همه رویداد‌های مهم جهان را برای جوانان و نوجوانان تبیین کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری از تولید به عنوان دروازه اقتصاد مقاومتی یاد کرد و اظهار داشت: با امکانات بایسته باید به رونق تولید بپردازیم و فرهنگ خرید از اجناس داخلی را احیا کنیم.

طبرسی به سند ۲۰۳۰ اشاره کرد و افزود: سند ۲۰۳۰ به خواسته آمریکا و انگلیس توسط یونسکو که ادعای فرهنگی دارد برای سایر کشور‌های جهان تنظیم شده تا اینگونه بتوانند اختیار همه دنیا را در دست بگیرند.

وی گفت: تنها از سند فرادستی خود که مالامال از آموزه‌های اسلامی است تبعیت می‌کنیم و زیر بار آنچه که بیگانگان برایمان تدارک دیده اند، نمی‌رویم.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: کشوری چون ایران که برای تحقق آموزه‌های دینی شهدای فراوانی تقدیم کرده هرگز زیر بار اینگونه ترفند‌ها نمی‌رود.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از قلم بدستان بی‌مسئولیت این توافق ننگین را امضا کرده و با این اقدام سبب رنجش و آزار رهبر معظم انقلاب شده‌اند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: پذیرش این سند قبول بی هویتی و گذشتن از تمام ارزش‌های دینی است و از نویسندگان، معلمان و استادان می‌خواهم تا هرگز اجازه ندهند که سند مذکور در جامعه و بویژه در نظام آموزشی راه یابد.

وی از تظاهر به روزه خواری به عنوان یکی از مفاسد اجتماعی و فرهنگی یاد کرد و از نیروی انتظامی خواست تا در این زمینه اقدام لازم به عمل آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها