رحمانی فضلی:

استانداران اولویتشان را بر اشتغال و تولید قرار دهند

وزیر کشور در آیین رونمایی از سند توسعه خراسان شمالی گفت: استانداران باید اولویتشان را بر اشتغال و تولید قرار دهند و هر استان سنگر پرقدرت تولید و اشتغال در کشور شود.
کد خبر: ۳۴۴۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵ - 03May 2019

استانداران اولویتشان را بر اشتغال و تولید قرار دهندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور امروز در آیین رونمایی از سند توسعه خراسان شمالی اظهار کرد: در حادثه سیل اخیر دشمن تلاش می‌کرد دولت و نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد.

وی ادامه داد: 25 استان کشور درگیر سیل بودند که خوشبختانه با همکاری مردم و تاکیدات و پیگیری‌های مستمر مقام معظم رهبری و کمک‌های دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان، خطرات سیل در کشور مدیریت شد.

وزیر کشور بیان داشت: نیروهای مسلح، نخستین دستگاهی بود که در همان لحظات ابتدای وقوع سیل با اتحاد و یکدلی به کمک مردم و دولت آمدند و خسارات‌های به وجود آمده را جبران کردند.

رحمانی فضلی با اشاره به موضوع برنامه‌نویسی در کشور گفت: در طی 40 ساله انقلاب اسلامی در کشور برنامه‌های خوبی نوشتیم؛ اما متاسفانه اجرای مناسبی نداشتیم و نظام اداری علت نخست عدم موفقیت در اجرای برنامه‌های توسعه در کشور است.

وی تصریح کرد: باید خدمت‌رسانی به مردم هدف اصلی مدیران باشد و اگر خراسان شمالی تاکنون توسعه نیافته است باید ریشه آن را در مدیران جستجو کرد.

وزیر کشور ادامه داد: استانداران باید اولویتشان را بر اشتغال و تولید قرار دهند و مدیران نباید از تهدیدهای امثال ترامپ بترسند، این ها 40 سال است خط و نشان می‌کشند و هیچ کاری هم نمی‌توانند انجام دهند.

وی با بیان اینکه باید از وابستگی به نفت خارج شویم، اظهار کرد: برای عزت مردم و اقتدار ایران و همچنین پاسخ به تحریم دشمن باید هر استاندار برای خود برنامه داشته باشد و هر استان سنگر پرقدرت تولید و اشتغال شود.

در این آیین از سند توسعه استان خراسان شمالی رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار