امام جمعه عسلویه:

سند 2030 دنبال تضعیف جایگاه فرهنگیان است

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد گفت: اجرای سند 2030 دنبال تضعیف جایگاه فرهنگیان و هجمه به این جایگاه است.
کد خبر: ۳۴۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰ - 03May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سید علی هاشمی‌نژاد» امام جمعه عسلویه امروز در خطبه‌های نماز جمعه  به فرازی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند جامعه فرهنگیان در این 40 سال کارهای بزرگی کردند و به ویژه در دفاع مقدس جانانه درخشیدند.

وی گفت: عده‌ای می‌خواهند به دلایل سیاسی فرهنگیان را بی‎قدر و منزلت کنند و این جایگاه را تضعیف کنند؛ اجرای سند 2030 دنبال تضعیف این جایگاه و هجمه به این جایگاه است تا جامعه فرهنگیان را به این سو و آن سو  و به دنبال کارها و اهداف حزبی و غیر حزبی بکشند.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد روز معلم را به معلمان خدوم و زحمتکش تبریک گفت و افزود: معلمان می‌دانند که معلمی تنها یک شغل نیست بلکه عشق و ایثار است و خدمت محض فداکاری و تجسم همه خوبی‌هاست؛ چه انتخاب زیبایی که روز معلم روز شهادت علامه شهید مطهری است عالمی برجسته و متفکری بزرگ که هم عالم بود و هم اهل عمل بود تیز بین و ریز بین بود. 

امام جمعه عسلویه ضمن تبریک انتصاب شایسته و ارزنده سرلشکر «سلامی» به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران از تلاش‎های سرلشکر «جعفری» فرمانده سابق سپاه قدردانی کرد.

حجت‎الاسلام هاشمی‌نژاد با اشاره با دیدار خود با هیات‌های ورزشی گفت: با این هیات‌ها دیدار داشتم مشکلاتشان را مطرح کردند، بیشتر حرف آنان این بود کمبود امکانات و تجهیرات داریم آیا زیبنده است در چنین شهرستان با این اسم و نشان و با این ظرفیت کمبود امکانات داشته باشیم؟

وی افزود: بیش از چهار هزار نفر در رشته‌های ورزشی فعالیت دارند و در بعضی رشته رتبه‌های خوب استانی و حتی کشوری کسب کرده‌اند، مسؤولین ورزش در استان و مرکز باید نگاه ویژه‌ای برای رفع مشکلات ورزشی شهرستان داشته باشند.

امام جمعه عسلویه به مشکل آب در این شهرستان اشاره کرد و افزود: طبق گفته مسؤولان اداره آب، ما کمبود آب نداریم بلکه مدیریت مصرف صحیح نیست و عده زیادی انشعاب غیر مجاز دارند. حتی برخی مساجد و مدارس و ادارات انشعاب قانونی ندارند، این کار شرعا صحیح نیست و اصراف بی‌رویه و  عدم پرداخت آب‌بها باعث مشکل شده است باید وجدان را حاکم کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها