به مناسبت روز معلم؛

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اساتید پروازی خود دیدار کرد

فرمانده نیروی هوایی ارتش همزمان با شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم با حضور در منزل دو نفر از اساتید پروازی خود، از مقام شامخ آن‌ها تجلیل کرد.
کد خبر: ۳۴۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸ - 03May 2019

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اساتید پروازی خود دیدار کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در منزل سرتیپ دوم خلبان «جاویدنیا» و سرتیپ خلبان «پیروان» دو نفر از استاد خلبانان خود، از نقش آن‌ها در تربیت خلبانانی که طی سال‌های اخیر تعدادی از آن‌ها عهده دار مسئولیت‌های خطیری در نیروی هوایی بودند تجلیل کرد.

امیر نصیرزاده اظهار داشت: آموزش‌های پروازی که از شما اساتید گرانقدر آموختیم باعث شد در طول تمام سالیان پس از جنگ ضمن حفظ آمادگی و ارتقا توان رزم، برای حضور اثر بخش در قدرت دفاع هوایی، به توانایی‌های و قابلیت‌های مؤثری در حوزه تولید هواپیمای جنگنده، انواع تسلیحات و بومی و بهینه سازی آن‌ها دست یابیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ضمن تاکید بر اهمیت جامعه معلمان در اعتلای ایران اسلامی، گفت: نقش معلمان آنچنان در جامعه مؤثر و انکار ناپذیر است که اگر بخواهیم تمام پیشرفت‌های کشور پس از انقلاب را مرهون تلاش‌های آن‌ها بدانیم، سخنی به گزاف نگفته‌ایم چراکه تربیت نسل آگاه، متخصص و متدین از دستاوردهای معلمان و اساتید زحمتکش این مرز و بوم بوده است.

بر اساس این گزارش، در این دیدارها این دو استاد پیشکسوت به بیان خاطراتی از سال‌های تعلیم خلبانان جوان پرداختند.

نظر شما
پربیننده ها