امام جمعه موقت شهر آبدان:

نیروی انتظامی در سیل اخیر خوش درخشید

حجت‌الاسلام حبیب پهلوزاده با بیان اینکه نیروی انتظامی یکی روی اقتدار و یک روی رحمت دارد و این‌ها مکمل هم هستند، گفت: نیروی انتظامی در سیل اخیر خوش درخشید.
کد خبر: ۳۴۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳ - 03May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «حبیب پهلوزاده» امام جمعه موقت شهر آبدان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با تبریک روز معلم و تأکید بر لزوم سامان بخشیدن به وضعیت معیشتی معلمان اظهار داشت: محیط دانش‌آموزی باید با نشاط باشد و برخی بد فهمیدند و فکر می‌کنند باید با بزن و بکوب همراه باشد در حالی که نشاط یعنی با ورزش و برنامه‌های جذاب، جوان سرزنده باشد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیان داشت: از امام رضا (ع) روایت شده که در هفته آخر ماه شعبان در تدارک آنچه از شعبان باشید که از دست شما رفته است و باید قدر بدانید و مراقب نفس خود باشیم و تقوا پیشه کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تأکید بر دیدار جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی با رهبر معظم انقلاب افزود: نیروی انتظامی یک روی اقتدار و یک روی رحمت دارد و این‌ها مکمل هم هستند و الحمدالله نیروی انتظامی در سیل اخیر خوش درخشید.

پهلوزاده با تبریک هفته معلم ادامه داد: اهمیت جایگاه معلم به این خاطر است که برای یک کشور و تمدن مهمترین سرمایه، سرمایه انسانی است.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها