مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ماه رمضان ماه تقویت اراده و ایمان انسان‌هاست

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ماه رمضان، ماه تقویت اراده و ایمان انسان‌هاست که ما با حضور در دانشگاه خودسازی و تربیت نفس سعی بر تقویت نقاط ضعف و تلاش بر تقویت نقاط مثبت خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۴۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۰ - 07May 2019

ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای ترک منکرات است«حسین مسگرانی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‎‌پرس در زاهدان اظهار داشت: ماه رمضان ماه سراسر خیر و رحمت است، ماهی است که خداوند نعمات خود را نصیب بندگانش می‌کند؛ لذا این ماه بهترین فرصت برای ترویج کارهای خیر و انجام معروفات و منع از کارهای بد و منکرات است.

وی افزود: این ماه زمینه ساز رشد و تکامل انسانهاست چرا که در این 30 روز همه افراد با اتحاد و همدلی در کنار یکدیگر در راستای کارهای خیر و شایسته که اسلام به آنها تاکید کرده روی می‌آوردند و از بدی‌ها دور هستند.

مسگرانی ادامه داد: ماه رمضان ماه تقویت اراده و ایمان انسانهاست که ما با حضور در دانشگاه خودسازی و تربیت نفس سعی بر تقویت نقاط ضعف و تلاش بر تقویت نقاط مثبت خواهیم کرد، ما باید از لحظه به لحظه این ماه در جهت رشد معنوی و اعتقادی خود بهره‌مند شویم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: هر ساله این اداره کلاس‌های روخوانی، تفسیر و قرائت قرآن را اجرا می‌کند که با استقبال پرشور جوانان همراه بوده بر همین اساس امسال نیز برنامه جزخوانی قرآن با حضور قاریان ممتاز استانی در این اداره‌کل برگزار خواهد شد.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: قرائت قرآن کریم خود معروفی است که در راستای آشنایی با آیات الهی برگزار می‌شود و این برنامه باید به صورت مدون و مستمر جهت نهادینه شدن معروفات در بین نسل جوان و آینده ساز انقلاب تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار