برگزاری همایش «یاد مطهر» در سوادکوه شمالی+ تصاویر

به مناسبت شهادت استاد شهید «مرتضی مطهری» و هفته عقیدتی سیاسی، در همایش «یاد مطهر» از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی شهرستان سوادکوه شمالی تجلیل شد.
کد خبر: ۳۴۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ - 04May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت شهادت استاد شهید «مرتضی مطهری» و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه سوادکوه شمالی با برگزاری همایشی با عنوان «یاد مطهر» از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی خود تجلیل به عمل آورد.

برگزاری همایش «یاد مطهر» در شهرستان سوادکوه شمالی + تصاویر

این مراسم با حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت، مسئولان ادارات و نهادها در سالن همایش آموزش و پرورش شهر شیرگاه و با سخنرانی حجت‌الاسلام «سیدحسین ابراهیمیان» معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران برگزار شد.

برگزاری همایش «یاد مطهر» در شهرستان سوادکوه شمالی + تصاویر

ابراهیمیان در این مراسم طی سخنانی ضمن گرامی‌داشت شهادت استاد مرتضی مطهری خطاب به جوانان حاضر در مراسم اظهار داشت: شما جوانان باید در این سن جوانی قدر نعمت‌های خود را بدانید.

وی از نعمت انسان بودن به عنوان اولین نعمت خداوند یاد کرد و گفت: اگر خداوند ما را جماد یا نبات می‌آفرید، جز خوراک حیوان بودن فایده دیگری نداشتیم.

برگزاری همایش «یاد مطهر» در شهرستان سوادکوه شمالی + تصاویر

ابراهیمیان نعمت خرد و اندیشه را دومین نعمت بیان کرد و افزود: نعمت دین و اسلام سومین نعمتی است که خدا به انسان هدیه کرد.

وی به نقش دین در زندگی بشر اشاره کرد و گفت: زندگی بدون دین پوچ و تهی است، غرب امروز به این نتیجه رسیده که اشتباه کرده‌اند که بشر امروز را از آموزه‌های دینی دور نگه داشتند و امروز به این نتیجه رسیده‌اند که راه تعالی بشر رجوع به دین است تا به زندگی معنا و مفهوم بخشد چرا که دین آمد تا به نیازهای اساسی و متعالی انسان پاسخ دهد.

استاد حوزه و دانشگاه نعمت وجدان را یکی دیگر از نعمت‌های خداوند دانست و ابراز داشت: وجدان نیرویی است که هر کار خوبی انجام دادید به انسان آرامش می‌دهد و هر کاری بدی انجام دادید انسان را متأثر می‌کند.

برگزاری همایش «یاد مطهر» در شهرستان سوادکوه شمالی + تصاویر

ابراهیمیان پنجمین و مهمترین نعمتی که خداوند به انسان عطا فرمود را نعمت جوانی معرفی کرد که از مهمترین جایگاهی است که در قیامت از انسان سوال می‌شود از این رو به جوانان توصیه کرد که قدر این نعمت را بدانند و آن را در راه درست مصرف کنند.

تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم «سیدروح‌الله عمادی» و مربیان برتر عقیدتی سیاسی شهرستان سوادکوه شمالی پایان بخش مراسم یاد مطهر بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها