وزیر کشور:

مانور عظیم قدرت را با «نمایش دستاورد‌های انقلاب» به جهانیان عرضه کردیم

عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: با به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب اسلامی، توانستیم یک مانور عظیم قدرت را به جهانیان عرضه کنیم و دنیا ناظر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۳۴۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹ - 04May 2019

دنیا ناظر بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بود/ گام دوم انقلاب را با موفقیت سپری خواهیم کردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور در مراسم تجلیل از یاوران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن گرامی‌داشت هفته معلم و کارگر، اظهار داشت: در ابتدا باید از آیت‌الله «جنتی» و دیگر دوستانی که برای برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و نشان دادن دستاورد‌های انقلاب تلاش بی‌وقفه کردند، تشکر کنم.

وی عنوان کرد: با به نمایش گذاشتن دستاورد‌های انقلاب اسلامی، توانستیم یک مانور عظیم قدرت را به جهانیان عرضه کنیم و دنیا ناظر تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی بود.

رحمانی فضلی افزود: همزمان با ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، با فشار‌های شدید دشمن روبه‌رو شدیم؛ آن‌ها ادعا کردند که مردم و جمهوری اسلامی، ۴۰ سالگی انقلاب را نخواهد دید، در حالی که ما به کوری چشم دشمن مراسم باشکوهی برگزار کردیم؛ همچنین در ۱۳ آبان سال گذشته دشمن به دنبال ایجاد تنش بود؛ اما این تنش‌‎ها بر علیه آمریکا شد.

وزیر کشور با اشاره به اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران، گفت: ملت ما قطعا با تدبیر و اراده عظیم، طبق فرامین رهبری پاسخ قاطعی به دشمن خواهند داد؛ سه عنصر اسلام، رهبری انقلاب و مردم باعث پیروزی انقلاب و همین عوامل باعث استمرار انقلاب نیز شد.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: «اسلام»، «رهبری» و «مردم» سه عنصر اصلی انقلاب اسلامی است که در گام دوم انقلاب به آن توجه شده است. مردم و مسوولان کشور نیز با یک عقبه تاریخی و با رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی این گام دوم انقلاب را سپری خواهند کرد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها