رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی:

بیش از 3 هزار واحد اقتصاد مقاومتی در خراسان جنوبی ایجاد شده است

«مهدی هنری» با اشاره به اینکه از ابتدای سال گذشته تاکنون 285 پروژه با همکاری دستگاه‌های اجرایی و با اعتبار 17 میلیارد و 500 میلیون تومان به اتمام رسیده گفت: حدود 3 هزار و 200 کارگاه اقتصادی مقاومتی از سال 92 تاکنون در خراسان جنوبی ایجاد شده است.
کد خبر: ۳۴۴۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷ - 04May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، «مهدی هنری» رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی امروز در همایش رسم هجرت اظهار داشت: برنامه‌های آموزشی تخصصی برای جهادگران در دستور کار است.

وی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون 420 نفر از جهادگران استان دوره های امداد و نجات را گذرانده‌اند افزود: بیش از 150 نفر از جهادگران استان به صورت خودجوش در مناطق سیل زده کشور حضور یافتند.

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی اعلام کرد: تاکنون 184 پروژه عام المنفعه به اتمام رسیده و 290 پروژه نیز عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

هنری با اشاره به اینکه از ابتدای سال گذشته تاکنون 285 پروژه با همکاری دستگاه‌های اجرایی و با اعتبار 17 میلیارد و 500 میلیون تومان به اتمام رسیده است،  افزود: حدود 3 هزار و 200 کارگاه اقتصادی مقاومتی از سال 92 تاکنون در خراسان جنوبی ایجاد شده است.

وی از رشد 53 درصدی حضور جهادگران در ایام نوروز امسال در مناطق محروم استان خبر داد، گفت: در نوروز سال جاری حدود 2 هزار جهادگر در قالب اردوهای جهادی در این استان فعالیت کردند.

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تلاش می‌شود در بحث نان و دان طرحی را دنبال کنیم تا در اتصال خانوار شهری به روستایی برای تامین نیازهای خانوار در رونق اشتغال سهیم باشیم بیان داشت: سند توسعه روستایی در خراسان جنوبی با همکاری جهاد دانشگاهی تدوین می شود.

هنری خاطرنشان کرد: در این راستا با استفاده از ظرفیت جهادگران این سند برای 109 روستا در سطح استان خراسان جنوبی تدوین می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار