نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری:

مسئولان به دنبال ایجاد عدالت باشند

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان از طریق مبارزه با رانت‌خواری‌، فساد، دو تابعیتی‌ها و... به دنبال ایجاد عدالت باشند.
کد خبر: ۳۴۴۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ - 04May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، همایش گرامی‌داشت هفته عقیدتی سیاسی امروز در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

آیت‌الله «احمد بهشتی» نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در این همایش ضمن تبریک به مناسبت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از انقلاب رسول گرامی اسلام و نهضت عاشورا است.

وی با بیان اینکه منافقین و فتنه‌گران از صدر اسلام تاکنون به دنبال براندازی انقلاب‌های مختلف بودند، افزود: در همه این فتنه‌گری‌ها افراد بی‌بصیرت عامل شکست انقلاب‌ها بودند.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: فتنه‌گران در زمان‌های مختلف با پوشش‌های مختلف و گاهی حتی به نام اسلام هم ظهور کردند که نمونه بارز آن در این زمان داعش است.

بهشتی تأکید کرد: عدم استقامت مردم در انقلاب‌ها عامل شکست انقلاب‌ها از صدر اسلام بوده، اما استواری و استقامت مردم ایران سبب شد تا گام اول انقلاب اسلامی در ایران به سر منزل و ۴۰ سالگی خود برسد.

وی با بیان اینکه جوانان زیادی برای پرورش و استواری پرچم این انقلاب از خون خود گذشته‌اند، گفت: انقلاب اسلامی ایران در گام اول فراز و نشیب‌ها و پیچ‌های تاریخی را پشت سر گذاشت.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری از مسئولان خواست از طریق مبارزه با رانت‌خواری‌، فساد، دو تابعیتی‌ها و... به دنبال ایجاد عدالت باشند.

این مسئول با بیان اینکه گام دوم انقلاب برای تمدن‌سازی است، متذکر شد: ان‌شاءلله در گام دوم انقلاب با تمدن‌سازی و فرهنگ‌سازی به دنبال گسترش اسلام در دنیا باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار