سردار رحیمی در جمع خبرنگاران تأکید کرد؛

برخورد پلیس با روزه‌خواری در ملأ عام

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: از شهروندان و کسانی هم که مشکل و یا بیماری دارند درخواست داریم که در ماه رمضان تظاهر به روزه‌خواری در ملأ عام نکنند؛ چرا که با این افراد برخورد خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۴۴۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ - 04May 2019

زمان فعالیت فست‌فودها، رستوران‌ها و سینما‌ها در ماه رمضان از سوی پلیسبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مراسم افتتاح مرکز نگهداری، درمان و بازپروری معتادان متجاهر در کمپ «سروش» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مرکز مهر سروش حدود سه ماه است که راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: این مرکز یک مرکز بازپروری نمونه در جهان است و قرار است تا چهار ماه دیگر به ظرفیت پنج هزار نفری برسد.

وی با اشاره به اینکه نگاه ما صرفا دید بازپروری و سم‌زدایی نیست؛ بلکه نگاه به بازگشت معتادان به خانواده است، افزود: حدود ۸۰ درصد فعالیت‌های کمپ سروش توسط مددجویان انجام می‌شود.

رئیس پلیس پایتخت در خصوصص فعالیت پلیس در ماه مبارک رمضان گفت: با ورود به ماه رمضان رعایت و حرمت این ماه از سوی تمام شهروندان مورد انتظار ما است، از شهروندان درخواست داریم تا کسانی هم که مشکل و یا بیماری دارند، تظاهر به روزه‌خواری در ملأ عام نکنند؛ چرا که با این افراد برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: مراکز طبخ غذا، فست‌فودها، رستوران‌ها و سینما‌ها یک ساعت قبل از اذان مغرب فعالیت خود را آغاز و تا قبل از آغاز سحر تمام کنند.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: اگر رستوران‌هایی قصد توزیع غذا به بیرون را دارند، باید با هماهنگی پلیس اماکن این اقدام را انجام دهند؛ همچنین چگونگی تردد شهروندان پایتخت در محدوده زوج یا فرد در ایام ماه رمضان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار