مدیرکل کمیته امداد امام خمینی بوشهر خبر داد؛

اجرای طرح‌های ویژه ماه رمضان در بوشهر

«احمد لطفی» گفت: طرح اطعام و افطاری نیازمندان (همیان مولا)، طرح مفتاح الجنه (همنشینی با نیازمندان)، طرح شفا (کمک به درمان نیازمندان)، طرح حامی‌یابی برای فرزندان ایتام (اکرام ایتام و محسنین) و طرح جمع‌آوری زکات فطریه و کفارات از جمله طرح‌های ویژه ماه رمضان در بوشهر است.
کد خبر: ۳۴۴۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲ - 04May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «احمد لطفی» مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی هر ساله در طول این ماه پر فیض الهی، با هدف کمک به رفع برخی از نیازهای خانوارهای تحت حمایت، برنامه‌هایی را اجرا می‌کند.

لطفی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مهم کمیته امداد امام خمینی ترویج و تبلیغ سنت‌های حسنه الهی در جامعه است، گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای معرفی برنامه‌های مشارکتی کمیته امداد امام خمینی و فراهم سازی بستر لازم جهت کمک‌های مردم و نیکوکاران به نیازمندان است.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های محوری این نهاد در ایام ماه مبارک عنوان کرد: طرح اطعام و افطاری نیازمندان (همیان مولا)، طرح مفتاح الجنه (همنشینی با نیازمندان)، طرح شفا (کمک به درمان نیازمندان)، طرح حامی‌یابی برای فرزندان ایتام (اکرام ایتام و محسنین) و طرح جمع آوری زکات فطریه و کفارات از جمله این برنامه‌ها است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی بوشهر طرح اطعام و افطاری نیازمندان (همیان مولا) را یکی از این ویژه برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: در این طرح از طریق کمک‌های مردمی ارزاق و معیشت نیازمندان به صورت جیره خشک، نقدی و غذای گرم در طول ماه مبارک رمضان تأمین و به دست آنها می‌رسد.

لطفی طرح مفتاح الجنه (هم‌نشینی با نیازمندان) را از برنامه‌های دیگر ماه مبارک رمضان کمیته امداد امام خمینی برشمرد و افزود: در این طرح مسئولان استانی و شهرستانی و خیران با حضور در خانه‌های مددجویان تحت حمایت از آنها دیدار می‌کنند و کمک‌های نقدی و یا غیر نقدی در جهت رفع برخی از مشکلات مالی، معیشتی و یا مسکن به آنها ارائه می‌دهند.

وی در مورد طرح حامی‌یابی و حمایت از فرزندان یتیم و فرزندان نیازمند غیر یتیم (اکرام ایتام و محسنین) بیان داشت: در این طرح با برگزاری پایگاه‌های حامی‌یابی در شب‌های لیالی قدر در مساجد و مصلی‌های نماز جمعه از خیران و مردم نیکوکار درخواست می‌شود حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند را بر عهده بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار