مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

زکات بخشی از مشکلات نیازمندان را حل می‌کند

حجت الاسلام سعید مهدوی امین گفت: زکات یکی از واجبات الهی است و تأثیر فردی و اجتماعی دارد، زکات می‌تواند بخشی از مشکلات معیشتی، مسکن، خدمت رسانی به نیازمندان را حل کند.
کد خبر: ۳۴۴۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴ - 04May 2019

زکات می‌تواند بخشی از مشکلات  نیازمندان را حل کند

به گزارش  دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «سعید مهدوی امین» مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان امروز (شنبه) در جلسه شورای زکات لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با بیان اینکه رمضان ماه میهمانی خدا است و به این ماه باید دعوت شویم، اظهار داشت: رمضان یک مقام و فضای معنوی است و این میهمانی با عظمتی که خداوند تدارک دیده خیلی متفاوت است.

وی گفت: امسال چند ویژگی دارد که یکی بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری است که هفت فراز دارد و یکی از فرازهای آن بحث معنویت و اخلاق است.

 حجت السلام مهدوی امین افزود: امسال در بحث تبلیغی و ایام ماه رمضان بنا داریم که همه مبلغین و مبلغات و دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی با آحاد مردم ارتباط بگیرند و همه کارهای تبلیغی ما به گونه‌ای باشد که یک گام در بحث معنویت و اخلاق برداریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: یکی از همین مباحث فرهنگی و اخلاقی بحث زکات است، بحث زکات یکی از واجب‌های الهی است و تأثیر فردی و اجتماعی دارد، زکات می‌تواند بخشی از مشکلات معیشتی، مسکن، خدمت رسانی به نیازمندان را حل کند.

حجت الاسلام مهدوی امین با تاکید بر اینکه ایام ماه رمضان فرصت خوبی بوده که فضای تبلیغی در حوزه زکات ایجاد کرد و کار معنوی، عبادی و اخلاقی در این حوزه صورت گیرد، گفت: با توجه به سیلاب امسال، ما از این فضا استفاده کردیم و تقاضا کردیم که تعداد مبلغین دو برابر ظرفیت سال گذشته باشد.

وی ادامه داد: امسال هزار و ۷۵ نفر مبلغ از خارج استان درخواست کرده‌ایم، همچنین یک ظرفیت حدود ۶۰۰ نفری نیز در استان داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها