نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

روز قدس نسیم آزادی فلسطین از دست جنایتکاران غاصب اسرائیلی است

حضرت آیت الله «مصطفی علما» گفت: روز جهانی قدس که از ابتکارات معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بود، نسیم آزادی فلسطین از دست جنایتکاران غاصب اسرائیلی است.
کد خبر: ۳۴۴۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳ - 04May 2019

روز جهانی قدس، نسیم آزادی فلسطین از دست جنایتکاران غاصب اسرائیلی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حضرت آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز (شنبه ) در نشست شورای هماهنگی تبلیغات  اسلامی که با موضوعات روز جهانی قدس، سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و برگزاری نماز عید فطر برگزار شد، اظهار داشت: دنیا به سمت و سویی می‌رود که دیگر قابل قبول نخواهد بود که عده‌ای غاصب بتوانند خانه و کاشانه دیگران را تصاحب کنند و روز قدس مبنایی قرار گرفت که همه دنیا آرام آرام به مخالف اسرائیل تبدیل شوند و از اشغالگری، جنایات و ظلم‌های او بیزار شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: روز جهانی قدس که از ابتکارات معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بود، نسیم آزادی فلسطین از دست جنایتکاران غاصب اسرائیلی است.

آیت الله علما افزود: امام خمینی (ره) از همان ابتدای شروع مبارزات خود خطر اسرائیل را به کشورهای مسلمان و کل دنیا گوشزد کرد و امروز می‌بینیم که این غده سرطانی به معضلی علیه مسلمانان و حتی دنیا تبدیل شده است و هر جنایات کثیفی همچون داعش در منطقه اتفاق می‌افتد، می‌بینیم که پشت سر آن اسرائیل ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه گفت: همه باید بزرگداشت امام خمینی (ره) گرامی بدارند و در هرچه با شکوه‌تر شدن آن تلاش کنند؛ چرا که این مرد بزرگ دسیسه‌ها و بلایای بزرگی را از این کشور دور کرده است و هنوز شعار اسرائیل مبنی بر از نیل تا تخت جمشید را فراموش نکرده‌ایم و اگر نبود جمهوری اسلامی ایران که معمار آن امام (ره) است شاید امروز چیزی از این کشور باقی نمی‌ماند.

وی همچنین بر تغییر چهره و فضای شهر با وارد شدن به رمضان تاکید کرد و افزود: این ماه مبارک می‌تواند برکات فراوانی را برای ما به دنبال داشته باشد و باید فضای شهر را برای ورود به این ماه مبارک تغییر دهیم و آئین نماز با شکوه عید فطر را که نماد اقتدار مسلمین است را با شکوه تر از همیشه اقامه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار