سردار جعفری:

خلق حماسه در انتخابات، وظیفه‌ای دشوارتر از حماسه دفاع مقدس است

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: خلق حماسه انتخابات وظیفه‌ای دشوارتر از حماسه 8 سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸ - 06June 2013

خلق حماسه در انتخابات، وظیفه‌ای دشوارتر از حماسه دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار غلامرضا جعفری در مراسم یادواره 43 شهید شهر پرندک از توابع شهرستان زرندیه با عنوان "افلاکیان خاکی" در سخنانی با اشاره به اینکه انتخابات 24 خردادماه حساس ترین انتخابات در نظام اسلامی پس از پیروزی انقلاب است افزود: روشنگری در بین مردم به منظور تشویق و ترغیب برای حضور در انتخابات و نیز انتخاب اصلح از وظایف همگان در عمل به وصایای شهداست.

وی با تاکید بر انتخاب اصلح در این آزمون مهم و سیاسی، اظهار کرد: از آنجا که تصمیمات رئیس جمهور آینده فقط برای چهار سال نبوده و گاها تاثیر آن چندین سال بر کشور باقی می ماند لذا باید در انتخاب فرد مورد نظر برای اداره کشور دقت کرد.
 
وی ادامه داد: ولایتمداری مهمترین شاخص و مولفه در انتخاب رئیس جمهور آینده است و باید دقت کرد که فردی که انتخاب می کنید از لحاظ رفتاری و گفتاری چه اندازه به ولایت نزدیک تر است.
 
این فرمانده دوران دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بزرگداشت مقام شهدا گفت: شهدا برای این کشور عزت، عظمت و اقتدار را به ارمغان آوردند و وظیفه داریم تا با پیروی از راه آنان از دستاوردهای انقلاب محافظت کنیم.
 
وی خواستار مطالعه بیشتر در وصیت نامه شهدای عزیز شد و اظهار کرد: شهدا در وصایای خود حفظ نظام، تبعیت از ولایت فقیه، مبارزه با ظلم و ستم متجاوزان به انقلاب و احیای ارزشهای اسلامی را توصیه کرده اند که عمل به سفارشات آن عزیزان انقلاب را بیمه خواهد کرد.
 
سردار جعفری تصریح کرد: از آنجاکه محبت شهدا در دل های ما زنده است و تداوم دارد لذا هر از چندگاهی تصمیم به برگزاری مراسم یادواره شهدا می گیریم تا از این مراسم معنوی کسب فیض کنیم.
نظر شما
پربیننده ها