امیر پیمبری خبر داد؛

حضور ورزشکاران نیروهای مسلح در مسابقات بین‌المللی روسیه و چین

مدیر تربیت بدنی و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح از حضور در مسابقات بین‌المللی روسیه و چین در رشته‌های مختلف ورزشی خبر داد.
کد خبر: ۳۴۵۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷ - 04May 2019

حضور در مسابقات بین المللی روسیه و چینبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سید کمال پیمبری مدیر تربیت بدنی و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح عصر امروز در مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران رشته‌های مختلف ورزشی نیروهای مسلح اظهار داشت: سال ۹۷ با تلاش ورزشکاران نیروهای مسلح سال پر افتخاری را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: اهداف کلان سازمان را با توجه به سیاست‌های ابلاغی فرمانده معظم کل قوا در حوزه آمادگی جسمانی، تعریف کرده و در راستای تحقق این اهداف تلاش کردیم.

امیر پیمبری ادامه داد: در راستای تحقق اهداف سازمان و کسب سکوهای قهرمانی در سطح جهان اقداماتی همچون راه اندازی کلینک سلامت و آمادگی جسمانی، پایگاه‌های قهرمانی استعدادیابی، واحد ارزیابی یگانی و نظارت بر ورزش‌های رزمی را انجام دادیم.

وی افزود: سال گذشته چهار تیم ورزشی را در رشته‌های کشتی (فرنگی و آزاد) دوچرخه سواری، تکواندو و تیروکمان را مسابقات بین‌المللی نظامیان جهان داشتیم که در این مسابقات موفق به کسب رتبه اول در رشته تیر و کمان، در میان هفت کشور شرکت کننده شدیم.

 امیر پیمبری گفت: همچنین در رشته دوچرخه سواری و تکواندو نیز موفق به کسب عنوان قهرمانی شدیم. تیم کشتی نیروهای مسلح توانست عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

مدیر تربیت بدنی نیروهای مسلح تصریح کرد: در سال ۹۸ نیز بنا داریم در مسابقات نظامی روسیه حضور پیدا کنیم که رشته غواصی عمق و‌گشت جاده ای این دوره از مسابقات در کشور ما برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از برنامه‌هایی که در سال ۹۸ برگزار می‌شود، حضور در دو میدان بین‌المللی است، افزود: حضور در مسابقات روسیه در ۱۶ رشته که دو رشته غواصی و گشت جاده‌ای در ایران برگزار می‌شود. همچنین در المپیک ورزشی نظامیان جهان که در کشور چین برگزار می شود در ۱۴رشته شرکت می‌کنیم.

در پایان این مراسم از ورزشکاران و مدال آوران و فرماندهان عرصه ورزش نیروهای مسلح تقدیر شد.

انتهای پیام/ ۲۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار