نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عنوان کرد؛

«سپاه» پاسدار واقعی انقلاب اسلامی است

حضرت آیت الله «غلامعلی صفایی بوشهری» گفت: سپاه نه تنها در عرصه نظامی، بلکه در تمامی عرصه‌ها اعم از خدمات، فرهنگی، عمرانی، مدیریت بحران که کشور احساس نیاز کند، حضور داشته و در واقع پاسدار واقعی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۴۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱ - 04May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حضرت آیت الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز (شنبه) در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، با بیان اینکه سپاه مایه سربلندی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: سپاه یک هدیه الهی است  و در خط مقدم پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی گفت: سپاه نه‌تنها در عرصه نظامی، بلکه در تمامی عرصه‌ها اعم از خدمات، فرهنگی، عمرانی، مدیریت بحران که کشور احساس نیاز کند، حضور داشته و در واقع پاسدار واقعی انقلاب اسلامی است.

وی شکرگزاری نعمت سپاه را پشتیبانی و حمایت از آن عنوان و خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران در سیل اخیر با حضور همه جانبه، پررنگ و حماسی توانست تهدیدات را به فرصت تبدیل کند، از خسارات بکاهد و آسیب‌ها را تا حدود زیادی جبران کند که این مایه افتخار است.

امام جمعه بندر بوشهر در ادامه با اشاره به مقوله تعلیم و تربیت و اهمیت آن در جامعه اسلامی، تصریح کرد: تمامی اعمال انسان لازم است یک نتیجه داشته باشد که لازم است در همین زمینه اثربخشی و دستیابی به اهداف برنامه‌ها در سپاه پاسداران بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری تأکید کرد: تمام برنامه‌های ما لازم است دقیق و با جامعه شناسی و روانشناسی همراه باشد و تا حد امکان سعی کنیم نسبت به برطرف کردن آسیب‌ها و ضعف‌های موجود اقدام کنیم.

وی در پایان خانواده‌ها را مورد فشارهای مختلف سیاسی و فرهنگی از جانب دشمن دانست و گفت: خانواده کارکنان سپاه پاسداران خط مقدم این مبارزه است، به همین خاطر لازم است برنامه‌های تربیتی و آموزشی طوری برنامه ریزی شود که خانواده‌ها خود یک مبلغ فرهنگی و دینی باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار