ذاکری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

کتاب صوتی «پیله عشق» رونمایی می‌شود

مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان یزد از رونمایی کتاب صوتی «پیله عشق» همزمان با آژادسازی خرمشهر خبر داد.
کد خبر: ۳۴۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱ - 04May 2019

«فاطمه ذاکری» مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، با اشاره به اهمیت نشر دلاوری‌ها و جانفشانی‌های فعالان هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: با توجه به ماموریت‌های سازمان و در نظر گرفتن دغدغه‌های مخاطبین برای استفاده از آثار و دانستن ایثار فعالان دفاع مقدس، تبدیل کتب منتشره این اداره به کتب صوتی در اتاق فکر سال 1397 تصویب شد.

وی ادامه داد: با هماهنگی صدای مرکز یزد،  12 عنوان از کتب حوزه کودک و نوجوان و همچنین بزرگسال انتخاب شد و با همکاری گوینده برتر رادیو یزد خانم ناهید فرجی خوانش و ضبط این کتب آغاز شد.

ذاکری با اشاره به کتاب «پیله عشق» که مجموعه‌ای از خاطرات بانوان پرستار استان یزد است، تاکید کرد: این کتاب که توسط «فاطمه عابدی» به رشته تحریر درآمده و پایان سال 1397 در ششمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت رونمایی شد؛ یکی از این کتب صوتی می‌باشد.

مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان یزد، یادآور شد: همزمان با واقعه فتح خرمشهر در سوم خرداد ماه و طی مراسمی که جزییاتش متعاقبا به اطلاع عموم خواهد رسید این کتاب صوتی رونمایی خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: کتاب صوتی پیله عشق با همکای صدای مرکز یزد و با تهیه کنندگی مهدی سرخی زاده و صدا برداری علی دهقانی زاده تولید و بعد از رونمایی روانه بازار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها