نماینده ولی فقیه در خوزستان:

عقب‌‌ماندگی تحصیلی به دلیل سیل در خوزستان باید جبران شود

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: باتوجه به تعطیلی مدارس در هنگام سیل، این عقب‌ماندگی تحصیلی در مقاطع مختلف باید جبران شود.
کد خبر: ۳۴۵۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴ - 04May 2019

عقب‌ ماندگی تحصیلی به دلیل سیل در خوزستان باید جبران شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید‌«عبدالنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در سی و پنجمین یادواره بزرگداشت مقام معلم که در اهواز برگزار شد، با اشاره به جایگاه معلمان و اساتید بعد از انبیاء و اولیاء اظهار داشت: این جایگاه برای استادی است که خود را در چهارچوب شرع قرار دهد.

وی با اشاره به وجود بالغ بر 70 هزار معلم با جمعیت دانش‌آموزی یک میلیون نفری، افزود: با این استعداد می‌توان خوزستان را متحول کرد. 305 شهید معلم در طول هشت سال دفاع مقدس به این درجه نائل شدند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به حضور معلمان در کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده، خاطرنشان کرد: معلمان در واقع کلاس درس دیگری را تشکیل دادند و این پیام را رساندند که کلاس هیچگاه تعطیل نمی‌شود.

وی حضور معلمان در میان سیل‌زدگان را التیام‌بخش و اثرگذار بر کاهش آلام مردم برشمرد و ادامه داد: باتوجه به تعطیلی مدارس در هنگام سیل این عقب‌ماندگی باید جبران شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین موسوی‌فرد با تأکید بر ضرورت نگاه ویژه به قشر معلمان در سطح خوزستان، گفت: وظیفه بنده پیگیری شبانه‌روزی است و باوجود شرایط فعلی خوزستان مسئول نباید بیشتر از چهار تا پنج ساعت بخوابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها