فرمانده سپاه نکا خبر داد؛

ساخت ۴۶ واحد مسکونی سیل‌زدگان نکا توسط سپاه

«مجیدرضا شعبانی» از ساخت ۴۶ واحد مسکونی سیل‌زدگان نکا توسط سپاه این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹ - 04May 2019

ساخت 46 واحد مسکونی سیل‌زدگان نکا توسط سپاهبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «مجیدرضا شعبانی» فرمانده سپاه نکا امروز در مراسم تبیین برنامه سازمان بسیج سازندگی در شهرستان نکا که در مسجد جامع روستای زرندین برگزار شد، اظهار داشت: بسیجیان مردان عاشقی هستند که پایبند عهد و پیمانشان با امام و رهبری هستند که با تمام توان منشا خیر و برکت در انقلاب اسلامی بود و اکنون در تمام حوزه‌ها کمک حال دولت و مردم است.

شعبانی افزود: بسیج سازندگی، بسیجیانی با روحیه جهادی آماده خدمت به مردم هستند و با افتخار جان، مال و زمان خود را برای کمک به همنوعان نیازمندخود به کارمی‌گیرند و به این روحیه انقلابی خود افتخار می‌کنند.

وی گفت: روحیه جهادی،گروه‌های جهادی اردوهای جهادی مثل رویش‌های انقلاب خروشان هستند و در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی می‌کنند. در حادثه سیل اخیر جوانان انقلابی و بسیجی میدان‌دار عرصه خدمت رسانی بودند که جای قدردانی دارد.

شعبانی بیان کرد: سال گذشته در زمینه ساخت مسکن 46 واحد به نکا ابلاغ شد که 30 واحد در حال ساخت بوده و پنج واحد تکمیل و تحویل شد و در زمینه ساماندهی گلزار شهدا تک مزار و و دو مزار در حال بازسازی و ساخت است که 15 گلزار به اتمام رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها