برگزاری ستاد استانی گرامیداشت سالروز سوم و چهارم خرداد در اهواز

اولین جلسه ستاد استانی سوم خرداد (سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان) و چهارم خرداد (روز مقاومت مردم دزفول) در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹ - 04May 2019

برگزاری ستاد استانی گرامیداشت سالروز سوم و چهارم خرداد در اهواز

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اولین جلسه ستاد استانی سوم خرداد (سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان) و چهارم خرداد (روز مقاومت مردم دزفول) در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد.

در این جلسه که با خیرمقدم و تشریح وظایف این ستاد توسط «هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان آغاز گردید بر مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم در این مناسبت ها تاکید شد.

سردار«محمد علیپور» دبیر ستاد استانی سوم خرداد و مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان نیز با اشاره به نقش آفرینی مردم خوزستان در مدیریت بحران سیلاب اخیر اظهار داشت: همه مردم شاهد بودند که یکبار دیگر حماسه ای همچون آزادسازی خرمشهر در جغرافیای خوزستان شکل گرفت و اتحاد، همدلی و حضور جهادی و شبانه روزی مسئولین و بخصوص جوانان که نشات گرفته از فرهنگ دفاع مقدس است توانست بر بحران سیلاب فائق آید و از حادثه ای شاید کم نظیر جلوگیری کند.

وی اهمیت پرداختن به جهاد مردم در مناسبت های مختلف را ضروری دانست و افزود: باید در مناسبت هایی همچون سوم و چهارم خرداد، حماسه آفرینی مردم خوزستان لحاظ شود و همچنین تاکید بر این است که شان ماه مبارک رمضان و بیانیه گام دوم انقلاب نیز در راس برنامه های امسال قرار گیرد.

در ادامه این نشست، اعضا و مسئولین کمیته های مختلف و فرمانداران شهرهای دزفول و خرمشهر و همچنین رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی برنامه های پیشنهادی خود را مطرح کردند تا نسبت به جمع بندی نهایی و مصوب نمودن چگونگی اجرای آنها تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

در پایان این جلسه نیز «حسین حسین زاده» معاون سیاسی امنیتی استاندار خوزستان بر استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش در برگزاری هر چه بهتر این مناسبت ها تاکید کرد و گفت: باید به گونه ای عمل کنیم و برنامه ها را به انجام برسانیم که نسل جوان و دانش آموز ما در همه رده های سنی بتوانند با این مناسبت های ارزشی ارتباط عاطفی برقرار کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها