اتحادیه اروپا خواستار توقف شلیک موشک به سرزمین‌های اشغالی شد

سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌ای خواستار توقف شلیک موشک‌های فلسطینیان از غزه به سرزمین‌های اشغالی شد.
کد خبر: ۳۴۵۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹ - 04May 2019

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، خانم «مایا کوسیانسیچ» سخنگوی مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که «شلیک موشک‌های فلسطینیان از غزه به اسرائیل فورا متوقف شود».

به گزارش پایگاه خبری لبنان۲۴، سخنگوی فدریکا موگرینی تاکید کرد که «باید اوضاع خطرناک با هدف حمایت از غیرنظامیان مورد بررسی قرار بگیرد».

سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه بدون محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غزه خواستار توقف درگیری‌ها بین فلسطین و رژیم صهیونیستی شد.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه در واکنش به حملات راکتی گروه‌های مقاومت غزه به جنوب سرزمین‌های اشغالی، به مناطق مختف نوار غزه حمله هوایی و توپخانه‌ای کرد. یک کودک چهارده ماهه در این تجاوزات به شهادت رسیده است.

منابع خبری رژیم صهیونیستی می‌گویند که گروه‌های مقاومت فلسطین از صبح روز شنبه، بیش از ۲۰۰ فروند موشک از غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده‌اند.

درگیری فلسطین و رژیم صهیونیستی از صبح روز شنبه پس از آن آغاز شد که در ادامه تظاهرات هفتگی مرزی فلسطینیان غزه در روز جمعه گذشته (۱۳ اردیبهشت)، چهار فلسطینی دیگر شهید و ده‌ها تن دیگر به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست مجروح شدند.

دولت تشکیلات خودگردان فلسطین به ریاست محمود عباس از سازمان ملل خواست تا برای جلوگیری از تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غزه، فورا مداخله کند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار