محسن هاشمی در جمع خبرنگاران:

تصویب لایحه مالیات بر ارزش افزوده شرایط شهرداری‌ها را بحرانی می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: لایحه مالیات بر ارزش افزوده در صورت تصویب، موجب بحرانی شدن شرایط شهرداری‌ها می‌شود.
کد خبر: ۳۴۵۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ - 05May 2019

لایجه مالیات بر ارزش افزوده در صورت تصویب شرایط شهرداری‌ها را بحرانی می‌کندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محسن هاشمی رفسنجانی» رئیس شورای اسلامی شهر تهران در صد و سی و نهمین جلسه این شورا در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه لایحه مالیات بر ارزش افزوده باعث از بین رفتن درآمد پایدار شهرداری می‌شود، اظهار داشت: به دلیل تخصیص نیافتن مالیات بر ارزش افزوده به طور مستقیم به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، ما از نمایندگان مجلس می‌خواهیم که این لایحه تصویب نشود.

وی افزود: عدم تخصیص مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری باعث می‌شود که شرایط شهرداری‌ها بحرانی شود.

هاشمی رفسنجانی در ادامه با بیان اینکه تمامی سازمان‌ها و ارگان‌ها دارای مرکز آموزشی و علمی کاربردی هستند، گفت: در مجموعه شهرداری تهران ۳۰ مرکز آموزشی و ۹ دانشگاه علمی و کاربردی فعالیت دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: در این جلسه مصوب شد که مراکز علمی و کاربردی از ۹ مرکز به چهار مرکز کاهش یابد و این چهار مرکز در چهار حوزه حمل و نقل و ترافیک، فرهنگی و آموزشی، ایمنی و بحران و فناوری اطلاعات فعالیت کنند.

هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه سه هزار و ۵۰۰ دانشجو در مرکز علمی و کاربردی در حال تحصیل هستند، افزود: هدف ما ارائه خدمات کیفی به این دانشجویان است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار