با صدور پیامی؛

نماینده ولی فقیه در سپاه درگذشت مادر شهیدان طهرانی‌مقدم را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در پیامی درگذشت مادر شهیدان حاج علی و حاج حسن طهرانی‌مقدم را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۴۵۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ - 05May 2019

نماینده ولی فقیه در سپاه درگذشت مادر شهیدان طهرانی مقدم را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در پی درگذشت «فاطمه داوود دخت جلیلی»، مادر شهیدان حاج علی و حاج حسن طهرانی مقدم، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیت محترم شهیدان طهرانی مقدم

«کل من علیها فان»

سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار

خبر تاسف‌بار درگذشت بانوی وفادار اسلام‌ ام الشهیدان، مرحومه مغفوره حاجیه خانوم «داوود دخت جلیلی» (ره) والده گرامی سرداران شهید اسلام حسن و علی طهرانی مقدم موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

آن عزیز سفر کرده به دیار باقی را همان بس که حیات طیبه اش را با تربیت فرزندان مومن، مجاهد و ولایتمدار سپری و فرزندانی را در عرصه دفاع از مکتب علوی و فاطمی عاشقانه تقدیم حضرت دوست نمود. او که عمر شریفش را در راه پایداری بر مسیر نورانی ولایت و عشق به اسلام عزیز طی نمود، سرانجام ندای «ارجعی» حضرت دوست را اجابت نمود و به سوی معبودش شتافت تا در جوار شهیدان عرش نشین خویش بیاساید و حیاتی جاودان آغاز نماید.

اینجانب فقدان آن مادر بزرگوار را تسلیت عرض نموده، از خداوند منان مسئلت می‌نمایم روح پاکش را در «اعلی علیین» و با حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) محشور و به خانواده مکرم و فرزندان انقلابی و ولایتمدار در سایه توجهات حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) و دعای خیر رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی، شکیبایی و عزت و سعادت عطا فرماید.

عبدالله حاجی صادقی

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار