مسئول سازمان بسیج سازندگی مازندران عنوان کرد؛

«نهضت خدمت‌رسانی از مردم برای مردم» راه برون رفت از مشکلات اقتصادی

«غلامرضا شریعتی» راه‌اندازی «نهضت خدمت‌رسانی از مردم برای مردم» را راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور برشمرد.
کد خبر: ۳۴۵۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱ - 05May 2019

«نهضت خدمت رسانی از مردم برای مردم» راه برون رفت از مشکلات اقتصادیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «غلامرضا شریعتی» مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران امروز در نشست خبری با بیان اینکه 17 اردیبهشت سال 79 با فرمان مقام معظم رهبری، سازمان بسیج سازندگی در جهت ادامه مأموریت‌های جهاد سازندگی تأسیس شد، اظهار داشت: قریب به 18 سال از عمر بسیج سازندگی می‌گذرد و شاهد رشد و شکوفایی این نهال برآمده از انقلاب هستیم.

وی از فعالیت قریب به 800 گروه جهادی در استان خبر داد و گفت: با توجه به گستردگی استان، گروه‌های جهادی را به مرز هزار گروه خواهیم رساند.

شریعتی همچنین از فعالیت 450 گروه جهادی در بحران سیل اخیر در استان خبر داد و بیان داشت: بسیج سازندگی با گروه‌های جهادی مختلف از جمله عمرانی، پزشکی و... در کنار مردم آسیب‌دیده حضور داشت تا مردم این مرحله سخت را به خوبی پشت سر بگذارند.

این مسئول با بیان اینکه با بسیج مردمی و بکارگیری منابع مردمی مرحله اول سیل را که سخت‌ترین مرحله بود به خوبی پشت سر گذاشتیم، ادامه داد: قریب به 100 واحد مسکونی توسط گروه‌های جهادی در شهرستان سیمرغ  بازسازی و مرمت شدند.

شریعتی با بیان اینکه در دهه فجر استارت 40 هزار پروژه توسط فرمانده کل سپاه پاسداران زده شد، گفت: هزار و 800 پروژه در 27 موضوع در قالب مسکن، آب و فاضلاب، ایجاد کارگاه‌های خوداشتغالی و... به بسیج سازندگی مازندران واگذار شد و یکی از اقدامات سال 98 این سازمان اتمام این پروژه‌هاست و برای رصد این پروژه‌ها کارگروه استانی در استانداری تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه 500 پروژه به ساخت مسکن محرومان اختصاص یافته است، یادآور شد: حدود 200 پروژه مسکن نیز ویژه سیل‌زدگان در حال احداث است و کار ساخت پروژه‌های مسکن محرومان تا پایان تیرماه به پایان می‌رسد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی مازندران از وجود 9 شهر کم برخوردار و آسیب‌پذیر در استان خبر داد و تصریح کرد: برای بهسازی پروژه‌های این مناطق از قرارگاه محرومیت‌زدایی، مجمع خیرین استان، ستاد اجرای فرمان 100 امام خمینی (ره) و بانک انصار تأمین اعتبار می‌کنیم.

این مسئول با اشاره به راه‌اندازی مجمع خیرین در شهرهای استان، گفت: سال گذشته قریب به 8 میلیارد تومان از این بخش برای پیشبرد پروژه‌ها به حوزه مسکن اختصاص دادیم.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن، راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را مشارکت مردمی دانست و با بیان اینکه یکایک مردم را عضو مجمع خیرین می‌دانیم، متذکر شد: برای بهره‌مندی از نقش مستقیم مردم نهضت خدمت‌رسانی از مردم برای مردم را راه‌اندازی کردیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار