معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی:

مراکز فرهنگی دفاع مقدس به معرفی تاریخ سربلند ایران کمک می‌کنند

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی گفت: یقیناً مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس به معرفی تاریخ سربلند ایران کمک خواهند کرد و نسل جدید و نسل‌های بعدی را با فراز‌ها و فرود‌های این سرزمین آشنا می‌کنند.
کد خبر: ۳۴۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ - 05May 2019

مراکزفرهنگی و موزه های دفاع مقدس به معرفی تاریخ سربلند این مملکت کمک خواهند کرد«بهروز اکرمی» معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی در حاشیه بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در استان مرکزی اظهار داشت: یقینا مراکز فرهنگی و موزه های دفاع مقدس به معرفی تاریخ سربلند این مملکت کمک خواهند کرد و نسل جدید و نسل‌های بعدی ما را با فرازها و فرودهای این سرزمین آشنا می‌کنند.

اکرمی گفت: مهمترین کاری که مجموعه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس انجام می‌دهد انتقال فرهنگ ممتاز و غنی دفاع مقدس به نسل امروز و نسل های آینده است که به حمدالله در استان مرکزی شاهد این هستیم که این مهم در حد مطلوبی تحقق یافته است.

وی ادامه داد: این مهم است که امروز فرزندان ما بدانند مردان و زنانی بودند که بالاترین سرمایه خود را یعنی جان خود را برای دفاع از دین، مذهب و سرزمین دادند و ما همیشه باید قدردان این عزیزان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار