سردار شکارچی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

جوانان انقلابی هیمنه دشمن را شکستند

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح گفت: شاید دشمن در گذشته قدرتی داشت، اما جوانان ما ۴۰ سال قبل قدرت او را به چالش کشیدند و هیمنه او را شکستند.
کد خبر: ۳۴۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰ - 20May 2019

ملت‌ها سردمداران قدرت در جهان خواهند شد/ جوانان انقلابی هیمنه دشمن را شکستندسردار «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ۴۰ سال مسیری پر پیچ و خم را با تمام فراز و نشیب‌هایش طی کرد و تقریباً همه توطئه‌های نظام سلطه و در رأس آن آمریکا طی این سال‌ها با شکست مواجه شد.

وی افزود: با خنثی شدن هر توطئه، جمهوری اسلامی یک پله به قله کمال خود نزدیک‌تر شده است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و تصریح کرد: برای ادامه مسیر انقلاب، باید حداکثر بهره را از تجربه گام اول انقلاب ببریم.

سردار شکارچی گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، نقشه راه انقلاب را تبیین فرمودند. دشمنان به میدان آمده‌اند که این نقشه راه محقق نشود. از سوی دیگر جوانان و دیگر ملت‌های جهان اعم از مسلمان و غیر مسلمان امروز در صحنه هستند تا روند شکست دشمنان را سرعت ببخشند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل تجربه موفقی که در طول ۴۰ سال نخست انقلاب اسلامی داشتیم، می‌توانیم با سرعت بیشتر و خطای کمتر مسیر خود را ادامه دهیم و شکست‌های بزرگی را به دشمنان انقلاب تحمیل کنیم.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح عنوان کرد: از تجربه غنی ۴۰ سال گذشته حداکثر بهره‌برداری را برای پیشبرد اهداف انقلاب و شکست دشمن خواهیم کرد. دشمن اکنون در موضع اقتدار نیست و آن چیزی که در جنگ روانی به ملت‌ها دیکته می‌کند، با واقعیت در تضاد است.

سردار شکارچی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با ملت و آرمان‌های دینی، اصل نظام جمهوری اسلامی و اسلامیت این نظام خصومت می‌ورزند و کسی که با اسلامیت نظام دشمنی کند، حتماً شکست می‌خورَد که شکست‌های پی‌در‌پی دشمنان مؤید این موضوع است.

وی افزود: شاید دشمن در گذشته قدرتی داشت، اما جوانان ما ۴۰ سال قبل با رهبری امام خمینی (ره) قدرت او را به چالش کشیدند و هیمنه او را شکستند. دشمن یک طبل توخالی است و انقلاب اسلامی امروز مقتدرانه با این دشمنِ رو به زوال، دست و پنجه نرم می‌کند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ادامه داد: جوانان کشورمان، این انقلاب و نظام را از همه چالش‌های پیش رو عبور و از وابستگی‌ها نجات دادند. همچنین جوانان، انقلاب اسلامی را به مراحل تکامل خودش نزدیک‌تر کردند.

سردار شکارچی در پایان تأکید کرد: در ۴۰ سال دوم انقلاب، ملت‌ها تمام حکومت‌های طاغوت را سرنگون خواهند کرد و انقلاب اسلامی در جهان خواهد درخشید.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار