سرلشکر حسنی سعدی:

امیر «جهان‌تیغ» افسری مؤمن و متعهد بود

جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: امیر «جهان‌تیغ» افسری مظلوم، مؤمن و متعهد بود که تلاش‌های بسیاری را در جهت ارتقای نیروی زمینی ارتش انجام داد.
کد خبر: ۳۴۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ - 05May 2019

امیر «جهان تیغ» برای ارتقای نزاجا زحمات فراوانی کشیدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «حسین حسنی سعدی» جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) ظهر امروز در مراسم تشییع امیر سرتیپ دوم «رضا جهان‌تیغ» با اشاره به رشادت‌های این فرمانده دوران دفاع مقدس اظهار داشت: ایشان از سال ۶۲ حدود پنج سال به صورت شبانه‌روزی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت و بعد از آن در مسئولیت‌های مختلف ازجمله فرماندهی لشکر ۸۱ به فعالیت خود ادامه داد.

وی افزود: امیر جهان‌تیغ در سال ۶۶ در منطقه کرخه کور با تک شیمیایی دشمن به درجه جانبازی نائل شد و مدت‌ها با بیماری‌های ناشی از آسیب شیمیایی دست و پنجه نرم کرد.

سرلشکر حسنی سعدی گفت: ایشان افسری مظلوم، مؤمن و متعهد بود که تلاش‌های بسیاری را در جهت ارتقای نیروی زمینی ارتش انجام داد.

وی افزود: امیر جهان‌تیغ زحمات زیادی برای نیروی زمینی کشید و در این اواخر به علت جراحات ناشی از مصدومیت شیمیایی به مدت سه ماه در بیمارستان به سر برد و سپس به همرزمان شهیدش پیوست.

جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) ادامه داد: همه ما در قبال فداکاری عزیزانی همچون امیر جهان‌تیغ و خانواده‌های ایثارگرشان مسئول هستیم.

سرلشکر حسنی سعدی در پایان گفت: نیروی زمینی به واسطه حضور چنین مردانی از پیش از انقلاب اسلامی در برابر عوامل ضد انقلاب ایستادگی کرد و بعد از آن در آغاز جنگ تحمیلی نیز با حضور در عرصه نبرد از شمال غرب تا جنوب کشور با تمام وجود به مقابله با دشمن بعثی پرداخت.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار