فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

ساخت 500 واحد مسکونی سیل‌زدگان به سپاه امام صادق (ع) محول شد

سردار «علی رزمجو» گفت: ساخت 500 واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)  و بهزیستی در شهرستان سیل‌زده باوی خوزستان به سپاه امام صادق (ع) محول شده که در اسرع وقت انجام می‌شود.
کد خبر: ۳۴۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ - 05May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه سیل استان خوزستان بی‌سابقه بود اظهار داشت: براساس بررسی‌های انجام شده سیل استان خوزستان در 90 سال گذشته بی‌سابقه بوده، ولی در مقابل این بحران، سیل کمک‌رسانی مردم سخاوتمند و نیکوکار کم‌نظیر بود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به سیل‌زدگان شهرستان باوی استان خوزستان به سپاه استان بوشهر واگذار شد گفت: 3 شهر شیبان، ویس و ملاثانی و 38 روستای شهرستان سیل‌زده باوی استان خوزستان برای کمک‌‌رسانی به سپاه استان بوشهر واگذار شد که خدمات‌رسانی در ابعاد گوناگون به 105 هزار نفر از جمعیت این شهرها و روستاها شبانه‌روز انجام شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه سیل در خوزستان صدمات گوناگونی به مردم وارد کرد افزود: در جریان سیل خوزستان، شهرها و روستاهایی که برای کمک‌رسانی به سپاه استان بوشهر واگذار شد، آب وارد منازل آنان شده بود که با تلاش شبانه‌روزی مشکلات در مدت کوتاهی برطرف شد.

رزمجو عمق رودخانه کارون در موقعیت عادی را 10 متر دانست و تصریح کرد: در زمان جاری شدن سیل عمق رودخانه کارون به بیش از 20 متر افزایش یافت که خدمات رسانی به روستاها و شهرهای یاد شده با قایق انجام شد.

وی با قدردانی از خدمات ارزنده مردم استان بوشهر در رسیدگی به سیل‌زدگان اضافه کرد: مردم خیر استان بوشهر در راستای کمک رسانی به سیل‌زدگان شهرستان باوی استان خوزستان 31.7 میلیارد ریال به صورت کالا و اجناس در اختیار سپاه استان بوشهر گذاشتند.

فرمانده سپاه استان بوشهر بیان داشت: علاوه بر کمک‌هایی که از طریق کمیته امداد و هلال احمر برای  رسیدگی به سیل‌زدگان ارسال می‌شد خیران بوشهری 31 میلیارد و 750 میلیون ریال کمک کالایی و 2 میلیارد ریال کمک نقدی در اختیار سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر برای رسیدگی به سیل‌زدگان شهرستان باوی خوزستان قرار دادند.

رزمجو از بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده در استان خوزستان خبر داد و متذکر شد: ساخت 500 واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در شهرستان سیل‌زده باوی خوزستان به سپاه امام صادق (ع) محول شده که در اسرع وقت انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها