مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

دشمن در صدد تضعیف کار آمدی نظام جمهوری اسلامی ایران است

سرهنگ حجت الله ناصر پور با بیان اینکه امروز هجمه دشمن برای تضعیف رکن کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: رکن کارآمدی معطوف به اقتصاد است.
کد خبر: ۳۴۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱ - 05May 2019

دشمن در صدد تضعیف کار آمدی نظام جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «حجت الله ناصر پور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، امروز  (15 اردیبهشت) در دیدار با «احمد اسداللهی» مدیر کل خدمات تأمین اجتماعی نیروهای مسلح لرستان با بیان اینکه هر نظام سیاسی چهار رکن اساسی دارد، اظهار داشت: اولین و مهمترین رکن هر نظام سیاسی مشروعیت حاکمیت است که این مسئله به بحث گفتمانی و اعتقادی مرتبط است.

وی مقبولیت را به عنوان دومین رکن اساسی نظام‌های سیاسی دانست و گفت: مردم، سرزمین و حکومت عناصر اصلی هر کشور هستند که نظام حاکم باید مورد پذیرش مردم باشد، همانطور که در بحث ولایت فقیه امام خمینی (ره) می‎فرمایند: ولی فقیه ولی خداست به نیابت از امام معصوم، اما مردم باید آن را بپذیرند و تأیید کنند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس لرستان کارآمدی را سومین رکن اساسی نظام‌های سیاسی برشمرد و بیان کرد: کار آمدی عبارت است توانایی و نوع قدرت نظام در خدمت به مردم و جلب رضایت مردم.

سرهنگ ناصرپور با بیان اینکه امروز هجمه دشمن برای تضعیف رکن کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: رکن کارآمدی معطوف است به اقتصاد و اینکه چقدر دولت بر سرسفره های مردم نان ببرد.

وی چهارمین رکن اساسی هر نظام سیاسی را اقتدار خواند و خاطرنشان کرد: اقتدار عبارت است از قدرت مقابله نظام با تهدیدات دشمنان.

مدیرکل حفظ آثار و نشرارزشهای دفاع مقدس لرستان با تأکید بر این مطلب که نیروهای مسلح به‌عنوان رکن اقتدار کشور هم اطاعت پذیری و ولایت پذیری بالایی دارند و هم عاشق اهل بیت و ولایت هستند، اظهار داشت: با وجود نیروهای مسلحِ با اراده قوی، آموزش‌های قوی و تجهیزات مدرنی که در اختیار دارند، امروز کسی در خاورمیانه جرأت تعدی به نظام جمهوری اسلامی را ندارد.

سرهنگ ناصرپور با ذکر این مطلب که نیروهای ارتشی، سپاهی، بسیجی، انتظامی، جهاد کشاورزی و آحاد مردم ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس را خلق کردند، گفت: همین که در دوران دفاع مقدس نیروهای مسلح و نیروهای مردمی در کنار هم تابع رهبر بودند، بالاترین ارزش را دارد.

وی افزود: با هشت سال دفاع جانانه نیروهای مسلح در کنار نیروهای مردمی با تبعیت از ولی‌فقیه،  انقلاب اسلامی تثبیت شد و سند مالکیت گرفت و این بالاترین افتخار برای ما است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس لرستان ادامه داد:  برخی از افراد تلاش می‌کنند چهره نیروهای مسلح، رزمندگان دوران دفاع مقدس و شهدا را تخریب کنند که وظیفه ما جلوگیری از تخریب این عزیزان است.

سرهنگ ناصرپور با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با کارفرهنگی مانع از تخریب چهره های رزمندگان اسلام می‌شود، گفت: اداره کل خدمات تأمین اجتماعی نیروهای مسلح با خلق رضایت مندی، با پشتیبانی نیروهای مسلح، با رسیدگی به مسائل درمانی و رسیدگی به مسائل رفاهی در خدمت نیروهای مسلح و خانواده های آنان است.

وی جایگاه وزارت دفاع را بسیار ارزشمند دانست و ادامه داد: وزارت دفاع می‌تواند پشتیبانی های همه جانبه ای از نیروهای مسلح داشته باشد و با جوانانی که امروز وزارت دفاع کشور ما دارد، می‌تواند میزان رضایت‌مندی و خشنودی و شادابی همه رزمنده ها را به صد درصد برسانید.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به دانشنامه دفاع مقدس لرستان گفت: در این دایره المعارف دفاع مقدس استان سعی شده است به نقش اقشار مختلف در دفاع مقدس پرداخته شود که با توجه به نقش مؤثر پزشکان، پرستاران و امدادگران در دوران دفاع مقدس چندین مدخل از دانشنامه دفاع مقدس لرستان به شهدای بهداشت و درمان اختصاص داده شده است.

سرهنگ ناصر پور در پایان ضمن تبریک به «احمد اسداللهی» بخاطر انتصاب ایشان به عنوان مدیر کل خدمات تأمین اجتماعی نیروهای مسلح لرستان با اهدا لوح، از ایشان تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها