مدیر کل خدمات تأمین اجتماعی نیروهای مسلح لرستان:

همه نیروهای مسلح گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند

«احمد اسداللهی» گفت: نیروهای مسلح کشورمان تحت فرماندهی مقام معظم رهبری هستند و تنها کسانی که بی‌چون و چرا باید به حرف فرمانده خود گوش کنند نیروهای مسلح هستند.
کد خبر: ۳۴۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ - 06May 2019

همه نیروهای مسلح گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌‍‌‌پرس از خرم‌آباد، «احمد اسداللهی» مدیرکل خدمات تأمین اجتماعی نیروهای مسلح لرستان در نشستی صمیمی  با سرهنگ «حجت الله ناصر پور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان و سرهنگ «محمد رضا معتمدی» معاون پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان اظهار داشت: نیروهای مسلح کشورمان تحت فرماندهی مقام معظم رهبری هستند و  تنها کسانی که  باید بی‌چون و چرا به حرف فرمانده خود گوش کنند، نیروهای مسلح هستند.

وی گفت: نیروهای مسلح، رزمندگان، شهدا و جانبازان در طی هشت سال دفاع مقدس جانانه در مقابل دشمن ایستادند و حاصل این ایستادگی و مقاومت پیروزی کشور ما در این نبرد نابرابر بود.

مدیرکل خدمات تأمین اجتماعی نیروهای مسلح لرستان با بیان اینکه شهدا، رزمندگان و نیروهای مسلح و خانواده های آنان حق زیادی بر گردن ما دارند، افزود: تفاوت فاحش تأمین اجتماعی نیروهای مسلح با سایر ارگان‌های دولتی در این است که برای مسئولان و کارکنان بیمه تأمین اجتماعی نیروی های مسلح رضایتمندی مشترکین بسیار مهم است.

اسداللهی با بیان فرمایش مقام معظم رهبری که فرموده‌اند «ما می‌خواهیم اگر کسی در خانه مریضی داشت بجز رنج بیماری رنج دیگری نداشته باشد» افزود: به همه همکاران  گفته ام، کسی که به شما مراجعه می‌کند، باید تمام تلاش خود را بکنید که از طریق قانونی راهی برای مساعدت پیدا کنید و اگر هم راهی پیدا نکردید، من را در جریان بگذارید تا من با مدیریت سازمان در راستای رفع مشکل صحبت کنم.

وی با بیان اینکه  چه در حوزه خدمات درمانی و چه در حوزه بازنشستگی، هدفمان  افزایش کیفیت  معشیت و رضایتمندی بیمه شدگان است، تصریح کرد: ما مدیون بیمه شدگان نیروهای مسلح هستیم چرا که اگر آنها نبودند ما الان در این جایگاه نبودیم.

مدیرکل خدمات تأمین اجتماعی نیروهای مسلح لرستان گفت: برخی بیمه های تجاری سود خودشان را در نظر می‌گیرند ولی در تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، هیچ سودی و زیانی در کار نیست و  مهمترین  هدف رضایتمندی مشترکین است.

در این جلسه سرهنگ «محمد رضا معتمدی» معاون پیشکسوتان ادراه کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس لرستان  نیز ضمن تبریک انتصاب آقای «احمد اسداللهی» به عنوان مدیر کل خدمات تأمین اجتماعی نیروهای مسلح لرستان اظهار داشت: خدا را شکر که شخصی دارای قدرت تشخیص بالا و نخبه در این جایگاه قرار گرفته است.

وی  با اشاره به مشکلات پزشکی و درمانی در دوران دفاع مقدس گفت: زمانهایی که در مناطق عملیاتی حضور داشتیم، به قدری مشکلات بهداشتی و پزشکی ما زیاد بود که حتی اگر دندانمان پوسیده می‌شد و درد آن آزارمان می‌داد، خودمان چسبی روی آن می‌ریختیم و بعد از پنج یا شش ماه که به مرخصی می‌آمدیم،  به دندانپزشکی می‌رفتیم.

معاون پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس افزود: خدا را شاکریم که بواسطه پیشرفتهای که در کشورمان حاصل شده است، از نظر پزشکی و درمانی مشکلی نداریم.

سرهنگ معتمدی با بیان اینکه بیش از 80 درصد از پیشکسوتان و همسرانشان درگیر مشکلات درمانی هستند، گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی و تورم، حقوق های بازنشستگی  جواب گوی مسائل درمانی بویژه دندان پزشکی نیست.

وی با اشاره به اینکه اگر رزمندگان و پیشکسوتان نبودند این امنیت در کشور ما حاکم نبود، تصریح کرد: در دوران جنگ تحمیلی فقط ما با کشور عراق درگیر نبودیم بلکه 36 کشور به عراق کمک کردند ولی به لطف خداوند، رهبری های حکیمانه امام خمینی (ره) و رشادتهای رزمندگان ما در این جنگ پیروز شدیم.

معاون پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با بیان اینکه، ما به جهان ثابت کردیم که  ایران پایتخت جهان اسلام است، ادامه داد: انتظار داریم که پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس از نظر مسائل درمانی بیش از پیش مورد توجه باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار