امیر نصیرزاده:

نهاجا یکی از مجهزترین نیرو‌ها در زمینه ساخت و تجهیز اماکن است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: این نیرو به‌عنوان یکی از مجهزترین نیرو‌ها در زمینه ساخت و تجهیز اماکن و سازه‌ها شناخته می‌شود.
کد خبر: ۳۴۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳ - 05May 2019

نیروی هوایی در ساخت مسجد پیشتاز استبه گزارش گروه امنیتی دفاعی دفاع‌پرس، مراسم افتتاح مسجد جعفر طیار (ع) پایگاه شهید بابایی اصفهان و سالن بریفینگ فرماندهی این پایگاه با حضور امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت الاسلام «قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا و جمعی از فرماندهان و مسئولین این نیرو برگزار شد.

در این مراسم، امیر نصیرزاده اظهار داشت: در راستای تقویت باور‌های دینی و اعتقادی کارکنان و خانواده‌ها، نیروی هوایی بعنوان نیروی پیشتاز در ارتش جمهوری اسلامی ایران اقدام به احداث مساجد در کوی‌های سازمانی کرده و این مسجد پنجمین مسجدی است که در سطح پایگاه‌های نیروی هوایی احداث شده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه نهاجا همچنان که در خیلی از امور پیشتاز به شمار می‌رود، در ساخت مسجد نیز پیشتاز است، افزود: یکی از اهداف نیروی هوایی در خصوص منازل سازمانی زیباسازی محیطی است.

امیر نصیرزاده در ادامه با اشاره به ساخت و ساز‌های گسترده در سطوح گوناگون در این نیرو، ادامه داد: اداره مهندسی نیروی هوایی ارتش نقش ویژه‌ای در ساخت و مرمت ابنیه و ساختمان‌های پایگاه‌ها بر عهده دارد و ما شاهد هستیم که این نیرو به‌عنوان یکی از مجهزترین نیرو‌ها در زمینه ساخت و تجهیز اماکن و سازه‌ها نیز شناخته می‌شود.

در بخش دیگری از این مراسم نیز حجت الاسلام «سیداحمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، با اشاره به آیه ۱۸ سوره مبارکه توبه گفت: شما عزیزان با حضورتان خانه خدا را آباد می‌کنید و هرکس با مسجد اُنس بگیرد با خدا انس گرفته و مقدمه ارتباط با خدا انس با مسجد است.

وی افزود: فلسفه ماه مبارک رمضان رسیدن به پرهیزگاری است و مسجد وسیله رسیدن به این پرهیزگای به شمار می‌رود.

حجت الاسلام قاضی در ادامه تاکید کرد: نیاز امروز جامعه با توجه به بیانات امام راحل (ره) که فرمودند: مسجد سنگر است و همچنین هجمه‌های فرهنگی و اعتقادی که توسط دشمنان ایجاد شده نیاز به این اماکن مقدس است که باعث می‌شود جوانان ما با خدا و قران مأنوس شده و در دام شیاطین گرفتار نشوند.

بنا براین گزارش؛ مسجد جعفر طیار (ع) طی ۱۸ ماه با هزینه‌ای بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال احداث شده است. در حاشیه این مراسم امیر نصیرزاده از سایر پروژه‌های در دست در احداث این پایگاه بازدید و دستورات لازم را دراین خصوص صادر کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها