پخش مستند شهید مدافع حرم «مهدی عسگری» از شبکه افق

مستند شهید مدافع حرم «مهدی عسگری» با عنوان «نازنین فاطمه» به کارگردانی «مهدیه سادات نقیبی» در روزهای آینده از شبکه افق پخش می‌شود.
کد خبر: ۳۴۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱ - 06May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، مدافع حرم «مهدی عسگری» متولد مرداد سال 1358 از شهر آوج استان قزوین است که در راه دفاع از حریم اهل‌ بیت (ع) و حضرت زینب کبری (س) در دومین اعزام خود در  ماه رمضان سال 95 در شمال استان حلب روستای معراته به دست تکفیری‌ها به شهادت رسید.

آن طور که گفته می‌شود؛ این شهید بزرگوار در 27 خرداد 1395 حدود ساعت 5 صبح در عملیاتی در حلب شهید شد. عسگری در دو باری که به سوریه رفت با لشکر فاطمیون همراه بود و به خاطر بی ادعا بودن و روحیات معنوی بسیار خوب بچه های فاطمیون ارتباط بسیار نزدیکی با آنها داشت.

به گفته همرزمان شهید «عسگری» ابتدا برخی معتقد بودند آقا مهدی زخمی شده و شهید نشده و به عکسی استناد می‌کردند که یک روز پس از شهادت آقا مهدی توسط داعش منتشر شده که نشان می‌دهد مهدی با پیکری زخمی در میان داعشی‌ها گرفتار شده، اما سپس عکس این شهید با لباس خونین منتشر می‌شود که گویای شهادت این مدافع حرم است.

مستند شهید مدافع حرم «مهدی عسگری» با عنوان «نازنین فاطمه» به کارگردانی «مهدیه سادات نقیبی» تهیه شده که طی در روزهای آینده از شبکه افق پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها