حزب‌الله لبنان حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد

حزب‌الله لبنان بر حمایت کامل خود از مقاومت فلسطینیان برای مقابله با ماشین جنگی جنایتکار رژیم اشغالگر صهیونیستی تاکید و اعلام کرد ملت فلسطین در میدان نبرد درس خوبی به دشمن خواهد داد.
کد خبر: ۳۴۵۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ - 06May 2019

حزب‌الله لبنان حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المنار، در سایه سکوت جامعه جهانی و عربی، حزب‌الله لبنان تجاوز وحشیانه و مستمر رژیم صهیونیستی به فلسطینیان ساکن نوار غزه را به شدت محکوم کرد.

حزب‌الله لبنان از ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت آن که دفاعی شجاعانه از امنیت ملت‌شان و حق حیات‌شان می‌کنند و به دشمن در میدان درس می‌دهند، تقدیر و تأکید کرد که فلسطینیان ثابت کردند که تنها گزینه برای پایان دادن به استکبار اشغالگر و عربده‌کشی آن، مقاومت و وحدت داخلی ملت بزرگوار فلسطین است که با خون مجاهدان و کودکان و زنان‌شان سپیده‌دم فلسطین پیروز بر اشغالگر و معامله‌های خیانت‌بار صلح، را می‌سازند.

حزب‌الله لبنان همبستگی و حمایت از مقاومت فلسطین شجاع برای مقابله با ماشین جنگی جنایتکارانه صهیونیسم تأکید کرد و از تمامی امت عرب و جهان اسلام و تمامی آزادگان جهان خواست تجاوز وحشیانه اسرائیل را در وسیع‌ترین سطح محکوم کنند و با قدرت در کنار ملت فلسطین در مبارزه‌شان با تروریسم و نیرنگ اسرائیل، بایستند.

حزب‌الله در پایان برای شهدای حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه طلب رحمت، و برای مجروحان شفای عاجل تمنا کرد.

حمله هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به نوار غزه، روز شنبه آغاز شد و یکشنبه نیز ادامه یافت که بر اثر آن، دست‌کم 25 فلسطینی از جمله یک زن باردار و کودک 14 ماهه، شهید و شمار زیادی زخمی شده‌اند.

شب گذشته منابعی در جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین اعلام کردند که گروه‌های مقاومت فلسطینی با آتش‌بس در نوار غزه موافقت کردند.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها