نژادبهرام در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اولویت ما رسیدگی به جانبازان است/ مناسب‌سازی معابر شهری باید به یک رویکرد در شهرداری تبدیل شود

رئیس کمیسیون مناسب‌سازی معابر شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اولویت ما رسیدگی به جانبازان است، گفت: امیدوارم سال 98 مناسب‌سازی معابر شهری به یک رویکرد در شهرداری تبدیل شود.
کد خبر: ۳۴۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۰ - 13May 2019

مناسب‌سازی معابر باید یک رویکرد در شهرداری شود«زهرا نژادبهرام» عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص برنامه‌های کمیسیون مناسب‌سازی معابر برای تردد معلولان و جانبازان اظهار داشت: شهرداران مناطق در سال 97 تعهداتی داشتند که متاسفانه انجام نشد و این باعث گلایه ما نسبت به آن‌ها شد.

وی با بیان اینکه موضوع مناسب‌سازی معابر شهری برای تردد معلولان و جانبازان باید یکی از اولویت‌های شهرداری تهران باشد، گفت: در راستای مناسب سازی معابر کار‌های خوبی انجام شده، اما کافی نبوده است و باید تلاش‌ها بیشتر شود.

رئیس کمیسیون مناسب سازی معابر شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه طی جلسه‌ای که با شهرداران مناطق تهران داشتیم برنامه‌های سال 98 مورد بررسی قرار گرفت، افزود: امیدوارم سال 98 مناسب سازی معابر، رویکرد جدی شهرداری تهران باشد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل جانبازان خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل محدودیت منابع مالی به این حوزه پرداخته نشده است.

نژادبهرام گفت: اولویت ما رسیدگی به جانبازان است و از دستگاه‌های مختلف همچون بنیاد جانبازان و ستاد اجرایی فرمان امام می‌خواهیم در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل به ما کمک کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار