امیر هاشمی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

سپاه و نیروهای مسلح در قلب مردم جای دارند

امیر سید حسام هاشمی با بیان اینکه کار دشمن تضعیف و اختلاف‌افکنی است، گفت: به کوری چشم دشمنان، سپاه و نیروهای مسلح امروز در قلب تک تک مردم جای دارند.
کد خبر: ۳۴۵۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰ - 10May 2019

سید حسام هاشمیامیر سرتیپ «سید حسام هاشمی» از فرماندهان دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به خدمات سپاه پاسداران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، اظهار داشت: حضرت امام (ره) فرمودند «اگر سپاه نبود کشور هم نبود»؛ لذا سپاه از روز نخست تأسیس تا به امروز منشأ خدمات بسیار ارزنده‌ای در سطح کشور بوده است.

وی افزود: وحدت ارتش و سپاه پیشینه‌ای ۴۰ ساله دارد و به روزهای تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برمی‌گردد. در آن روزها بنا به ضرورت، بسیاری از نیروهای زبده ارتش اسلام وارد سپاه شدند و در حوزه‌های مختلف ازجمله آموزش فعالیت کردند. بنده خود نیز از مؤسسان سپاه در مشهد مقدس بودم و برای شکل‌گیری سپاه در آنجا تلاش کردم.

امیر هاشمی تصریح کرد: به کوری چشم دشمنان، سپاه پاسداران امروز در قلب تک تک مردم ایران جای دارد و این هجمه‌هایی که جهان غرب انجام می‌دهد، بیشتر سبب اتحاد نیروهای مسلح می‌شود؛ همان‌طور که مشاهده کردید، بعد از موضع‌گیری ترامپ علیه سپاه، همه مردم ایران از قشرهای مختلف اعلام کردند که «ما یک سپاهی هستیم».

این فرمانده دوران دفاع مقدس در پایان با بیان اینکه کار دشمن، تضعیف و اختلاف افکنی است، گفت: امروز کشور ما دارای سپاه، ارتش، بسیج و نیروهای مسلح قدرتمند است و به واسطه بصیرت مردم کشورمان، روز به روز بر این قدرت و اقتدار افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار