مومنی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

راه‌اندازی مرکز نگهداری معتادان متجاهر در سراسر کشور/ خانواده‌‎ها نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد دارند

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: خانواده‌ها نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد دارند و ما نیازمند کمک آن‌ها در موضوع مبارزه با مواد مخدر هستیم.
کد خبر: ۳۴۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰ - 09May 2019

خانواده‌‎ها نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد دارند/ راه‌اندازی مرکز نگهداری معتادین متجاهر در سراسر کشور«اسکندر مومنی» دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص کمپ‌های ترک اعتیاد اظهار داشت: اولویت ما در ستاد مبارزه با مواد مخدر این است که مددجویان در کنار ترک اعتیاد، حرفه‌ای را فرا بگیرند.

وی ادامه داد: طبق برنامه‎ریزی‌های صورت گرفته هر مرکزی که بخواهد در کشور راه‌اندازی شود، باید به موضوع درمان، حرفه‌آموزی و حمایت توجه ویژه‌ای داشته باشد.

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه برای نگهداری معتادان متجاهر کمپ‌های خوبی در سراسر کشور راه‌اندازی شده است، گفت: با اتمام و راه‌اندازی کمپ‌های در حال احداث، کمبودی در مراکز نگهداری معتادان متجاهر نخواهیم داشت.

مومنی با بیان اینکه موضوع پیشگیری از مواد مخدر یکی از اولویت‌های مهم ستاد مبارزه با مواد مخدر است، گفت: خانواده‌ها نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد دارند و ما نیازمند کمک آن‌ها در موضوع مبارزه با مواد مخدر هستیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار