رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

ارزش سپاه به اقتدار معنوی این نهاد است

حجت‌الاسلام «سیدعلیرضا ادیانی» گفت: ارزش سپاه به ميزان سلاح و امكانات او نيست بلكه ميزان اقتدار معنوی و تضرعشان به درگاه الهی موجب ارزش اين نهاد است.
کد خبر: ۳۴۵۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳ - 06May 2019

ارزش سپاه به  اقتدار معنوی این نهاد است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سیدعلیرضا اديانی» رئیس سازمان عقيدتی سياسی ناجا امروز در مراسم گرامیداشت هفته عقيدتی سياسی که در حسينيه تيپ 57 حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برگزار شد با اشاره به نقش مهم دين و مكتب اظهار داشت: عقيدتی صرفاً آموزش نيست و تنها گفتنی نيست، بلكه چشيدنی است و بايد در عمل و رفتار نمود داشته باشد.

وي از بزرگواری امام خمينی (ره) ياد كرد و افزود: انقلاب اسلامی ما بر پايه باورهای دينی شكل گرفت. همچنین رهبر انقلاب اسلامی فرمودند که جوان ها با تاريخ، مبانی و معارف انقلاب آشنا شوند.

اديانی به اُنس و مودت جوانان استان‌های مختلف در دوران دفاع مقدس اشاره و تصريح كرد: در حادثه سيل آن عقيده، دين و ايمان دل های بسيجی‌ها، حزب‌اللهی، نيروهای مسلح و مردم سراسر كشور را به هم پيوند داد و در پلدختر گرد هم جمع كرد.

وي تأكيد كرد: شدت خسارات در پلدختر زياد بود، اما به همت همين نيروهای جهادی و بسيجی در سريع‌ترين زمان ممكن خيابان‌ها و منازل مردم از آن حجم عظيم از گل و لای پاكسازی شد.

رئيس سازمان عقيدتی سياسی ناجا با ابراز اينكه ايمان و اعتقاد و باور دينی موجب پيروزی ما در جنگ تحميلی شد، ابراز داشت: ارزش سپاه به ميزان سلاح و امكانات او نيست بلكه ميزان اقتدار معنوی و تضرعشان به درگاه الهی موجب ارزش اين نهاد است.

در پايان اين مراسم از مديران نمونه عقيدتی سياس سپاه استان لرستان تجليل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها