سردار غیب‌پرور در دیدار با فرمانده ناجا:

ناجا و بسیج به سرچشمه زلال ولایت متصل هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به وجود وفاق و رفاقت عمیق میان نیروهای ناجا، بسیج و سپاه، گفت: نیروی انتظامی و سازمان بسیج به سرچشمه زلال ولایت متصل هستند.
کد خبر: ۳۴۵۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲ - 06May 2019

وفاق و رفاقت نیروهای ناجا، بسیج و سپاهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «غلامحسین غیب پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دیدار با سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی و سازمان بسیج به سرچشمه زلال ولایت متصل هستند و این مهم، فرصت، برکت و سرمایه ارزشمندی است.

سردار غیب پرور با اشاره به وفاق و رفاقت عمیق میان نیرو‌های سپاه، بسیج و ناجا یادآور شد: فعالیت نیرو‌های ولایی و انقلابی در نیروی انتظامی و سازمان بسیج مستضعفین را مایه برکت می‌دانیم.

وی با اشاره به تعاملات مطلوب نیروی انتظامی و سازمان بسیج خاطرنشان کرد: انجام اقدامات بزرگ در گرو رفتار و روحیه جهادی و انقلابی است و خوشبختانه امروز علاوه بر اینکه همدلی، یکدلی، ارتباط و تعامل میان نیرو‌های پلیس و بسیج وجود دارد، توسل به روحیه جهادی و انقلابی نیز در این دو نهاد ولایی مشهود است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برکات انقلاب اسلامی یادآور شد: تمام‌قد از ارزش‌های اسلامی و انقلابی صیانت می‌کنیم.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه هماهنگی و هم‌افزایی مطلوبی میان ناجا و بسیج حاکم است، تأکید کرد: این رویکرد باید تقویت شود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار