مادر شهید «علی امانی» به فرزند شهیدش پیوست

مادر معظم شهید والامقام «علی امانی» دعوت حق را لبیک گفت و پیکرش در گلزار مطهر شهدای بهشت فاطمه اردبیل در جوار فرزند شهیدش به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۳۴۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰ - 06May 2019

مادر شهید امانی به فرزند شهیدش پیوستبه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، شادروان خانم «جعفری» مادر گران‌قدر شهید والامقام «علی امانی» از شهرستان اردبیل دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر این مادر صبور و فداکار با حضور جمع بسیاری از مقامات نظامی و اداری، خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و اقشار مختلف مردم قدرشناس تشییع و در گلزار مطهر شهدای بهشت فاطمه اردبیل جوار فرزند شهیدش به خاک سپرده شد.

شهید والامقام «علی امانی» در فرازی از وصیت‌نامه خود نوشته است: «بارالها! شکر می‌کنم که در این دنیای لهو مرا از مرداب نجات دادی.‌ای جهانیان بدانید که ملت حزب‌الله ما با قبول شهادت و این‌که شهادت جز سعادت نیست سلامت و حیات جامعه خود و نسل آینده را تضمین نموده است.

در راه دفاع از نوامیس حضرت حق متعال و خون شهدای گران‌قدر اسلام از همه چیزمان باید بگذریم تا به این وسیله توانسته باشیم درس حریت و استقلال به دیگر ملل جهان داده باشیم. کوردلان و منافقین بدانند که ما اسماعیلیانی هستیم که ابراهیم خویش می‌باشیم.

همیشه خادم مستضعفین و مومنین راستین بوده و در تعالی روح خود بکوشید که سعادت دنیا و آخرت و کمال روح در مسیر الی الله است و با حضور مداوم و فعال خود در صحنه‌های ایثار و مقاومت، مشت محکمی بر دهان منافقین و معاندین بزنید».

دانشجو و بسیجی شهید «علی امانی» سال ۱۳۴۵ در خانواده‌ای متدین چشم به جهان گشود و برای دفاع از حریم ولایت و حفظ کیان و تمامیت ارضی ایران اسلامی به‌صورت داوطلبانه به جبهه‌های حق علیه باطل شتافت و در دوم بهمن‌ماه سال ۱۳۶۶ در منطقه «ماووت» عراق در جریان عملیات افتخارآفرین «بیت‌المقدس» به خیل شهیدان مدافع عزت و سربلندی ملت پیوست.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار