نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

اقتصاد مقاومتی می‌تواند نقشه‌های شوم ابرقدرت‌ها را خنثی کند

آیت‌الله «مصطفی علما» گفت: اقتصاد مقاومتی می‌تواند قدرت ابرقدرت‌ها را پایین بکشد و فرصت کشیدن نقشه‌های شوم را از آنها سلب کند.
کد خبر: ۳۴۵۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹ - 07May 2019

اقتصاد مقاومتی می‌تواند قدرت و نقشه‌های شوم ابرقدرت‌ها را سلب کندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در دیدار با مسئولان، مدیران و کارکنان بسیج سازندگی استان با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: رسول خدا (ص) می‌فرماید ماه رمضان به شما روی آورده است؛ لذا باید از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید.

علما با اشاره به خدمات شایسته بسیج سازندگی در کشور افزود: امروز خدمات اقتصادی و سازندگی از ارزش و جایگاه رفیعی برخوردار است و نباید از آنها غفلت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: رحمت و مغفرت خدمات بسیج سازندگی بر کسی پوشیده نیست و همه تلاش آنها در راستای خدمت رسانی به همنوعان است.

وی خاطرنشان کرد: خدمت به همنوع از موضوعاتی است که خداوند در آیات قرآن همواره به آن سفارش کرده و مبعوث کردن پیامبران در راستای خدمت به خلق بوده است.

علما رونق تولید را مهمترین عامل پیشرفت کشور دانست و ابراز داشت: اگر رونق تولید نباشد کشوری وجود نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: اقتصاد مساله مهمی است و نمی‌توانیم نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم چرا که پیامبر (ص) می‌فرماید؛ فقر و تنگدستی انسان را به کفر می‌کشاند.

وی گفت: بسیج سازندگی در بخش‌های مختلف و هنگام بروز بلایای طبیعی در کنار سایر دستگاه‌ها و نیروهای مسلح جز اولین گروه‌هایی است که حضور دارد و خدمات ارزشمندی به مردم ارائه می‌دهد و همین ارائه خدمات می‌تواند کشور را توانمند کند و نقش اساسی در اعتبار و اقتدار کشور دارد.

علما ابراز داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل توانمندی که دارد و خنثی کننده نقشه‌های آمریکاست او را در لیست تروریست‌ها قرار دادند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: کاری که بسیج سازندگی در دهکده مقاومتی انجام می‌دهد یک نوع خدمت به نظام اسلامی و کشور است و با رنگ و لعاب الهی که دارد کارشان جنبه عبادت دارد.

وی بیان داشت: اقتصاد مقاومتی می‌تواند قدرت ابرقدرت‌ها را پایین بکشد و فرصت کشیدن نقشه‌های شوم را از آنها سلب کند.

علما با اشاره به اینکه در حال حاضر اتکای بودجه کشور به درآمدهای نفتی 10 درصد است، ادامه داد: همانطور که سیاست امام (ره) بود باید به نفت وابسته نباشیم.

این مسئول بار دیگر به توان بالای سپاه و بسیج در کشور اشاره کرد و بیان داشت: سپاه چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن در خدمت مردم بوده و همیشه بهترین خدمت‌رسانی را داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار