سردار ظاهری خبر داد؛

انهدام باند گروگانگیری خانوادگی در چابهار

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند خانوادگی گروگانگیری و رهایی کودک هشت ساله شازندی در شهرستان چابهار خبر داد.
کد خبر: ۳۴۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ - 07May 2019

رهایی «باران شیخی» هشت ساله با انهدام باند گروگانگیری خانوادگی در چابهاربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمد طاهری» جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر، اظهار داشت: روز 24 فروردین آدم‎ربایی دختربچه‌ای هشت ساله از مقابل یکی از مدارس شهرستان شازند استان مرکزی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش و بلافاصله تیم‌هایی از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی میدانی پلیس در محل حادثه مشخص شد، سرنشینان یک دستگاه سمند سفید رنگ (یک زن و سه مرد) صبح همان روز دختربچه‌ای هشت ساله به نام «باران شیخی» را در مسیر مدرسه، داخل خودرو کرده و از محل متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همزمان با تحقیقات پلیس برای شناسایی عاملان این گروگانگیری، آدم‌ربایان ضمن تماس تلفنی با خانواده این فرد، مبلغ شش میلیارد ریال را برای رهایی این دختربچه مطالبه می‌کنند.

سردار طاهری گفت: کارآگاهان در ادامه تحقیقات، سرنخ‌هایی از متواری شدن اعضای این باند به سیستان و بلوچستان را به دست آمد.

وی گفت: کارآگاهان زبده اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان با سرنخ‌های موجود تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و پس از ردزنی اعضای این باند که دائم مخفیگاه خود را در شهر‌های خاش و سراوان تغییر می‌دادند سرانجام پس از 24 روز، ساعت پنج صبح امروز مخفیگاه آنان را در منطقه «گلشهر» شهر چابهار شناسایی و پس از هماهنگی لازم قضائی با دادستان این شهر آن‌ها را در اقدامی ضربتی دستگیر و دختربچه هشت ساله را صحیح و سالم آزاد کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان گفت: متهمان به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها