معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

دانشجویان نقش بسزا و ارزنده‌ای در اردو‌های جهادی داشته‌اند

«محمدرضا غلامی» گفت: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در رشته‌های مختلف تحصیلی همواره در اردوهای جهادی نقش بسزایی داشته و اقدام‌ها و خدمات ارزنده‌ای را از حاشیه شهرها گرفته تا دوردست‌ترین روستاها در جای‌جای استان ارائه کرده‌اند.
کد خبر: ۳۴۵۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ - 07May 2019

دانشجویان نفش بسزایی و ارزنده ای در اردوهای جهادی داشته اندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدرضا غلامی» معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در نشست ستاد فعالیت‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در رشته‌های مختلف تحصیلی همواره در این اردوها و فعالیت‌های جهادی نقش بسزایی داشته و اقدام‌ها و خدمات ارزنده‌ای را از حاشیه شهرها گرفته تا دوردست‌ترین روستاها در گوشه گوشه استان ارائه کرده‌اند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه محرومیت‌زدایی و خدمت‌‌رسانی در مناطق محروم از اهداف برگزاری اردوهای جهادی است، گفت: باید از ظرفیت‌های دانشگاه برای برگزاری اردوهای جهادی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در این مناطق استفاده شود.

غلامی افزود: کماکان ظرفیت عظیمی در تمامی کانون‌ها، تشکل‌ها و انجمن‌های بهداشتی و علمی دانشگاه وجود دارد که می‌توان از آن در توسعه روزافزون اردوهای جهادی و ارتقا سلامت بهره برد.

تبادل نظر و برنامه‌ریزی راهبردی برای برگزاری کمپ‌ها و برنامه‌های جهادی همزمان با ماه مبارک رمضان و در سه ماه اول سال جاری در راستای گسترش اردوهای جهادی از جمله دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار