مسئول کمیته بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی در دفاع مقدس:

برنامه «انس با رادزنان حماسه ساز» برگزار شد

مسئول کمیته بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی گفت: با تاسی از عملکرد رهبر معظم انقلاب نسبت به سرکشی و دیدار مستمر از خانواده شهدا و ایثارگران، برنامه «انس با رادزنان حماسه‌ساز» در استان مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۵۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ - 07May 2019

برنامه «انس با رادزنان حماسه ساز» برگزار شد«راضیه مجاوری» مسئول کمیته بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و شش هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی شهید استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در استان مرکزی اظهار داشت: این کمیته با تأسی از عملکرد رهبر معظم انقلاب نسبت به سرکشی و دیدار مستمر از خانواده شهدا و ایثارگران بر آن شد تا در قالب برنامه‌ای با عنوان «انس با رادزنان حماسه ساز» به منزل بانوان ایثارگر، مادران شهدا، بانوان جانباز و همسران شهدا برود و دیدار صمیمی با این بانوان داشته باشند.

مجاوری گفت: رهبر انقلاب علت دیدار‌های خود با خانواده‌های شهدا و ایثارگران را با سه رویکرد بیان می‌کنند که عبارت‌ هستند از تکریم و تجلیل از ایثارگران، تکریم و بزرگداشت راه مجاهدت و تشویق دیگران به ادامه راه است.

وی متذکر شد: در این دیدارها ضمن تقدیر از این بانوان حماسه ساز، رویکرد نگاه رهبری نسبت به اثرگذاری نقش بانوان در جهاد دیروز و لزوم حضور مجاهدانه و عالمانه بانوان در عرصه‌‌های مختلف جهاد امروز نیز بیان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها