مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تأکید کرد؛

ضرورت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و تحقق شعار سال توسط روحانیون و مبلغان

حجت‌الاسلام «ناصر شکریان‌امیری» گفت: موضوع بیانیه گام دوم انقلاب و شعار سال مقام معظم رهبری (رونق تولید) از مهم‌ترین مولفه‌های مورد تاکید سازمان تبلیغات اسلامی است و مبلغان و روحانیون باید از این فرصت در جهت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و تحقق شعار سال برنامه‌ریزی کنند.
کد خبر: ۳۴۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲ - 07May 2019

ضرورت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و تحقق شعار سال توسط روحانیون و مبلغینبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «ناصر شکریان‌امیری» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اهمیت ماه رمضان و فرصت نزدیکی به خدای متعال از سوی بندگان، اظهار داشت: با توجه به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در این ماه ضیافت الله همزمان در ماه مبارک رمضان بیش از 2 هزار و 800 مبلغ دینی به شهرهای مختلف مازندران اعزام شدند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم فرهنگی استان خصوصاً در ایام ضیافت‌الله، افزود: ظرفیت تبلیغی استان برای پوشش کامل همه مناطق استان در ماه مبارک رمضان کافی نیست لذا با توجه به حجم فعالیت‌های تبلیغی استان از ظرفیت مبلغان غیربومی و اعزامی از قم هم بهره گرفته‌ایم.

استاد حوزه‌های علمیه مازندران در ادامه با اشاره به اهمیت ماه ضیافت‌الله از منظر قرآن، احادیث و روایات، افزود: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای خودسازی و تقویت روحیه معنوی در انسان است و باید از فضیلت‌های این ماه مبارک بیشتری بهره را برد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در مساجد و اماک مذهبی در شب‌های ماه مبارک رمضان، تاکید کرد: مثل ادوار گذشته اعلام کرده‌ایم که هیچ مسجدی در مازندران نباید بدون روحانی و مبلغ باشد و تلاش کرده‌ایم از تمامی ظرفیت‌های حوزه تبلیغ برای حضور روحاینون و مبلغان در مساجد و اماکن مذهبی بهره ببریم.

شکریان‌امیری در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع رسالت روحانیون و مبلغان در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از منابر و خطابه‌ها در این شب‌های ماه مبارک اشاره و تصریح کرد: موضوع بیانیه گام دوم انقلاب و شعار سال مقام معظم رهبری (رونق تولید) از مهم‌ترین مولفه‌های مورد تاکید سازمان تبلیغات اسلامی است و مبلغان و روحانیون باید از این فرصت در جهت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و تحقق شعار سال برنامه‌ریزی کنند.

وی در پایان با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های حوزه تبلیغ در ماه مبارک رمضان برای مناطق سیل‌زده استان و تقویت این مناطق، بیان داشت: مناطق آسیب‌پذیر استان هم یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما در حوزه تبلیغ است که سعی کردیم برای آن هم با وجود همه مشکلات برنامه ریزی دقیق داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار